13.12.2014 г., 19:49 ч.

Дом 

  Есета » Граждански
3164 1 2
1 мин за четене

      Не е задължително домът  да е мястото където живееш. Той е мястото където се чувстваш уютно. Домът е там, където винаги можеш да се върнеш, без значение колко си отсъствал. Там,където ще те чака любим човек. Там където можеш да бъдеш себе си, където се чувстваш в пълна безопасност, където усещаш топлина и обич- там е твоят дом!

     Всеки от нас в своя живот се стреми да намери истинското. Прекарваме години в търсене на „нашето място. Накрая осъзнаваме, че сме пропиляли времето си, че търсеното от нас място, всъщност е мястото от където тръгваме в началото- домът ни. Същото това място, където се връщаме след всички тези години и си даваме сметка, че това което сме търсели е било пред очите ни от самото начало.

     За някои хора домът е лукс, за други уют. Какво имам предвид ли?

В днешно време повечето от нас гледат на всичко около себе си от материална гледна точка. Много хора мечтаят да живеят в голямо жилище, с двор и басейн, със собствен фитнес и игрална зала. За много хора  мечтаният дом е модерно обзаведен спрямо най-новите моди. Къщата на два етажа, стилно изглеждаща отвън и отвътре, напълно оборудвана с най-скъпата техника, обаче не винаги може да ви донесе щастие. Домът е постройка с любов и мечти, а не просто стени и подпори.

За други пък дом може да означава малка стара къщичка в беден квартал, започнала да се руши, пълна с вехтории. Тези вехтории обаче могат да ни дадат повече щастие и от най-луксозното обзавеждане. Домът- това са хората, които ни карат да се чувстваме живи, а не предметите които ни заобикалят.

     Жилище и дом- две различни понятия. Едното дава подслон, а другото подсигурява щастие и хармония. Жилището е там, където е тялото ни, а домът-където е сърцето ни.

© Михаела Вачкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??