27.09.2018 г., 1:05 ч.

Достойни ли сме 

  Есета
1469 4 3

Често си задаваме безброй въпроси, плуващи постоянно в мислите ни. Жалко, но без отговори. Всеки ден доброволно се тормозим от незнанието. Незнанието дали сме обичани или дали изобщо сме достойни за любов. Обрисуваме съзнанието си с неприятни сцени, защото е по-лесно от това да бъдем изпълнени с надежда. Макар че мечтаем за любов я отблъскваме. Страх ни е да се доверим изцяло на някого, за да не може да остави празнина дълбоко в нас. Любовта е риск, който трябва да поемем, за да бъдем щастливи. Тя е единственото средство за искрени усмивки и топли прегръдки. Достойни ли сме за любов? За нея сме създадени. Да обичаме безрезервно, дори когато не ни бъде отвърнато. Обвиняваме себе си безпощадно, но истината е, че вече хората не знаят да обичат. За жалост дори себе си.

© Никол Карагогова Всички права запазени

Обичай и ще бъдеш обичан

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Когато дойде, любовта сама ти се открива.
    Няма рецепти за обич, но има такива за омраза.
    Любовта е огън и вода, без нея не можем...
  • Всеки може да обича и е достоен за любов! Ако се боиш няма как да спечелиш! Поздрави, Никол! Бъди обичана!
  • Само след няколко жеста на подадена ръка и следва огорчение...
    Недоверието се загнездва в душата.
    Но има и щастливи моменти, когато разбираш,че си разбран! Ето кое придава смисъл да продължиш!
    Поздравления,Никол!
Предложения
: ??:??