8.05.2008 г., 20:40 ч.

Думата "обичам" 

  Есета » Философски
3366 1 11
1 мин за четене
 

               Думата "обичам"

 

      Никой не може да те принуди да я кажеш...

 

      Можеш изобщо да не я кажеш...

 

     Можеш да отлагаш толкова дълго казването ú, че да изгубиш вълнуващи моменти и да допуснеш не да живееш живота си, а той просто да премине покрай теб...

 

    Можеш да я кажеш с равен и безличен тон, без да гледаш в очите любимото същество...

 

    Можеш да я повтаряш до втръсване... И дали тогава няма да събудиш основателни съмнения в искреността си?!...

 

    Можеш да я кажеш през стиснати зъби - така, че  тръпки да побият отсрещния човек и да се чуди дали са нормални възприятията му, и какво точно не е наред...

 

    А можеш да я кажеш в специален момент, с въодушевление!

 

    Най-хубаво е да можеш да я кажеш само със сияйни очи!...

 

    Ти избираш! И твоят избор може да те направи щастлив човек!

  

                             

                                      ©  П.Петрова

 

 

 

 

 

 

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Чудесно е да можеш да простиш с „Обичам те”!
  • А можеш да я кажеш влагайки цялата си същност и да не получиш отговор...
  • Най-често в молитвите неизречени
    като признания не обречени
    в тихото тъмно на своето Аз
    шепна "Обичам те",
    а денем?
    Правя каквото мога "на глас"
  • Харесва ми! Браво, Павли!!!
  • Аз направих моя.
    Аплодисменти, Павли!
  • Харесва ми.
  • Сияйните очи няма да излъжат за думата обичам!
    Поздравления, Павли!
  • А може да я казваш и да ти я казват непрекъснато- да бъде истинско, непринудено и вярно! Пожелавам го на всеки!
  • Обичам те е най-силната дума, тя трябва да се казва само когато се почувства в сърцето...
  • Когато думата отключи душата, порива нахлува и смисъла завладява...Поздрави!
  • Браво на хората като теб, които с малко думи казват толкова много неща. Наистина е важно не просто да кажеш мечтаната дума, а да я чувстваш, а ако на теб ти я кажат с въпросните сияйни очи, значи ти си помогнал на някого да покаже своята най-добра страна!
Предложения
: ??:??