26.06.2011 г., 11:47 ч.

Единствено името ти 

  Есета » Лични
1940 0 9
2 мин за четене

 

На моя син...

Върху пясъка написах име. И гледах как вълните го замиват. Сякаш го повиват в пелени. Нашепват му нещо на техен си собствен език. Докато отмиха и последната буквичка. После загладиха пясъка. Все едно му галят челцето. На мъничкото, дето му написах името. Скрих тайната дума в сърцето си и оставих умът да я пази. А Надеждата отсега му уши дрешки и ги омагьоса против уроки. С всеки изминал ден тайната ще започне да се разплита. После вълните ще започнат да рисуват по пясъка буквичките, които взеха сега. И накрая ще изпишат ИМЕТО ТИ – мое мъничко, неродено дете...

Написах име върху пясъка. И гледах как вълните го замиват. Ще дойда пак, когато тайнството настъпи. За да ти кажа вълшебната дума на сърцето си. Защото моето име ще изчезне. И ще останеш единствено ТИ...

03.02.2010, Бургас

 

Пелените отдавна са прибрани в шкафа като скъп спомен за едно мъничко, туптящо сърце. Сега босите Ти крачета весело шляпат по пясъка и звънливият детски смях ме подсеща, че времето лети по-бързо от всяка магия за Любов...

Узнах каква сила крие в себе си тайнството, наречено Сътворение.  Едва днес. Докато държах мъничката Ти ръчичка и слушах неразбираемите за другите странни думички, които ме заливаха като весел водопад. Знам, мъничък си, но името Ти е записано в Книгата На Живота и принадлежи само и единствено на Бог. Той знае всеки твой трепет и дъх, бди над всичко онова, което някога си бил, за да Ти даде сили да довършиш започнатото в предишен Живот. Неродени думи, неродени мисли и несторени още дела чакат само и единствено да откриеш защо си тук.

Нашите същности, движени от стройната подредба на космичния Вселенски ум, са подвластни на много въздействия – добри и злонамерени, но когато сърцето Ти притежава вълшебната настройка на Божествената хармония, то, изписвайки името си, ще знаеш смисъла на всяка една буква от него. Тогава, от мое любящо дете, ще се превърнеш в частица Светлина.

Хубавото на красивите неща е, че колкото и рядко да се случват в Живота ни, носят оня вълшебен заряд, заради който всичко придобива смисъл. Дните пренастройват забързания си бяг към ритъм, непознат досега, и часовете стават минути, които спомените запечатват завинаги в най-щастливия филм. 
Ще намериш и Ти своя магически вълшебния код на простичкото човешко щастие  и ще узнаеш именно в тези мигове, колко ценно е онова, което сме...

Кирил Палачоров, 25.06.2011, Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Синът ти ще стане истински мъж, с баща като теб!
    Красиво и затрогващо послание!
  • Поздравления за красиво изказаната мъдрост. За мен беше истинско удоволствие да прочета.
  • Поздрав!
  • Харесах! Кодът на щастието!
  • Споделям,Кире.Мъничкото,туптящо сърце-смисълът на живота.Поздрав сърдечен!
  • Истината е простичка и докосваща. Това е поезията на Живота - неподправена, любяща и слънчева...
  • Поздрав!Хареса ми много!
  • +++
    ,,Хубавото на красивите неща е, че колкото и рядко да се случват в Живота ни, носят оня вълшебен заряд, заради който всичко придобива смисъл. ''Поздрав! Много харесах!!!
  • истинен и много топъл текст!
Предложения
: ??:??