22.03.2017 г., 10:13 ч.  

Формулата на пълното щастие 

  Есета » Лични
1135 1 3

Предполагам, че за пълното щастие не ми достигат 288 часа или 17 280 минути, или 1 036 800 секунди.

А може и иначе казано – от Понеделник до Петък през седмица.

Някакво глухо усещане за неизбежност.

Без паника – просто напомняне, сърбеж в ушите

Системата е скапана. В свят, в който чукаш за без пари е тъпо да се събуждаш сам.

Време разтегнало се между две срещи, два разговора, Никога и Винаги.

Какво ти липсва, кога ти липсва, кой ти липсва...

Разкъсващо чувство, хормонален дисбаланс, кофти центровка, туптяща мигрена от истини в слепоочията.

Притиснати от един огромен часовник се лутаме в търсене на нещо. Нещо от което после да избягаме.

Със замрежени погледи, пресъхнали викове, неотклонимо вървим напред към безкрая.

А безкраят – винаги има край.

Физика, бате!

Броячът винаги удря нулата.

Въпросът е дали две нули правят кенеф или безкрайност... или безкрайност?!

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ей, захапАхте ме! Сега ако се окаже, че съм бил напълно щастлив в някакъв момент от живота си, значи съм откачалка, което като се замисля не е много далече от нещата. :D благодарско за четенето
  • Пълно щастие няма... Ако имаше, как щеше да разбереш, че си щастлив -нямаше да имаш база за сравнение. Затова, ако има нещо, което ти носи радост и щастие, не го пускай! Дори с времето да избледнее... Поздрав: кака ти!
  • Не си поставяй този въпрос. Никога! Напълно щастливите обикновено свършват в специализирани заведения, в които упорито им се отнема пълното щастие.
Предложения
: ??:??