25.03.2021 г., 13:10 ч.

Хората и книгите в днешно време 

  Есета » Други
1021 0 1
1 мин за четене

От моята гледна точка в днешно време много хора включително и деца не се интересуват от книги. За това дали е виновен интернета, технологията или социалните мрежи? Децата ни се раждат в такава среда, в която главна роля играе технологията, включително и интернета. Спира ли ни интернетът или токът от където рутерите ни вземат живот за нас все едно спира светът. Някои от нас даже не вдигат глава от телефоните си, за да видят какво става около тях. Но дали за това е виновен телефона, лаптопа или таблета? Ние и самите родители понякога, за да вършим нечия работа или, за да си починем малко веднага настройваме децата си към телефона или таблета. Само технологията или интернета нямат вина, но и ние самите вместо да отворим една страница, за да прочетем от някяква книга веднага посягаме към фейсбука, то нали вече целият ни живот стана да публикуваме всичко около нас в социалните мрежи. За мен миризмата на една нова книга е много хубаво чувство. Не, че самата, аз чета много книги, но видя ли интересно заглавие върху една книга поне се опитвам да отворя корицата, за да видя за какво става дума. Колкото повече технологията навлиза в нашия живот, толкова повече ще се намали интереса на хората към книгите. Преди, ако ни трябваше информация за например домашно или за някакво съченение или есе, ровихме се из книги или посещавахме библиотеката, за да намерим подходящата информация, то сега с две, три цъквания по интернета намираме хиляди неща, без да се ровим из книгите. Дано с течение на годините децата ни да не губят интерес към книгите и дано винаги да има библиотеки, които да бъдат посещавани с цел за някаква информация. И дано никога да не се забрави за великите писатели, които на времето са дали всичко от себе си за човечеството.

© Мейнур Хюсеинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??