5.05.2011 г., 19:10 ч.

Има ли място за лъжа в отношенията между приятели? 

  Есета » Ученически
9411 1 0
1 мин за четене

Приятелството е едно от най-ценните неща в живота на хората. То ги съпътства от най-ранните им години, още от времето, когато си играем по детските площадки с другите деца, бягаме и разменяме играчките си. И продължава до късна старост, когато се срещаме и разказваме един на друг за нещата, които са ни се случили. И така през годините приятелството между хората преминава през различни етапи – добри и лоши. Понякога се караме за маловажни неща, понякога за по-съществени.

Много често лъжите разтрогват приятелства. Това е едно от най-лошите неща, които могат да застанат между приятели. Тя погубва доверието и изградената връзка между хората.

Лъжата е като дупка в мост. В началото е малка дупчица, малка лъжа, но с времето лъжите се натрупват и дупката се уголемява. Накрая се оказваме затънали в лъжи и заради тази малка дупчица се срутва целия мост, доверието между приятелите. Много трудно може отново да се съгради този мост от останките. И дори да се възстанови, той остава просто слепени отломки и все някога отново ще се отвори пукнатината, защото ако веднъж човек е излъган, той очаква отново да го излъжат и не се доверява както преди – с целите си сърце и душа.

Лъжата не може и не трябва да съществува в отношенията между приятели.

© Петя Кънчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??