4.10.2009 г., 17:44 ч.

"Имах една мечта..." 

  Есета » Лични
2902 0 13
1 мин за четене

 

Вярвате ли в чудеса? А имате ли мечта? Да, да, зная: писано е толкова за това, че вече звучи отегчително... Предполагам, че всички сме гледали филм, в който главният герой иска нещо толкова много, че накрая, въпреки всичко и всички, успява. Но си казваме- „Та това е само филм...” И превключваме канала или напълно изключваме тази „цветна кутия”, която ни пълни главите с безсмислици, фантасмагории и подобни глупости.

Но ако разберем, че това се случва и... наистина?  Представете си, че живеете на място, което може и да го няма на картата; наближавате 50 (ще разберете защо); видът ви е извън всякакви приети стандарти; когато казвате, че имате мечта, например да станете певец/певица и то известен, виждате подигравателните погледи, чувате подсмихванията на хората срещу вас...

Но всичко това няма значение, защото единственото, което виждате, е вашата мечта – тя е над шушуканията над нормите, над очакванията... И съществувате само вие и тя... Появява се шанс: конкурс за таланти – няма никакви ограничения... Трябва само да пеете... Виждате отново: и журито, и публиката очакват нещо... стандартно. Но това не е важно. Важно е, че имате шанс да пеете... И това може да промени... всичко: след първите няколко ноти, залата избухва в аплодисменти, еуфорията завладява и журито...

 

Отворете този линк:

http://www.youtube.com/watch?v=jToJ4YKmGKo

 

А сега... СБЪДНЕТЕ МЕЧТАТА СИ!!!

© Мария Петрова-Йордано Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, че помечтахте с мен! Поздрави!
  • Благодаря ти, Мария, благодаря!!! Аз се опитвам да живея така: Имах една мечта, днес ще си я сбъдна! Е, моите са по-малки, но са си мои и ми е хубаво, когато успея. Помага ми и малката Симонка, разбира се. Тя ме помоли да си купя като нейните ролери, за да караме двете в парка заедно. А пък аз помолих децата да ми кажат, ако видят някъде моя размер, а те...ми се изсмяха, но...ще им покажа колко добре се справям. Щом заради Симона се качих на кон и яздих, значи мога всичко. Сега иска да летим, само се чудя на делтапланер ли ще ме качи това дете или на парашут. Ако много иска, ще го направя заради нея и заради себе си!!! Благодаря ти пак Мария, страхотна си!!!
  • Прекрасната Сюзън Бойл!!! Така трябва да се сбъдват мечтите - с по детски чисто сърце. Чух и злостни подмятания по неин адрес, но те трябва да останат проблем на тези, които си ги позволяват. На теб, Мими, благодаря, че ни напомни за това. Нека се сбъднат мечтите ти!
  • Разплака ме с този клип! Знаех си аз - мечтите са, за да се сбъдват!
  • Да, прекрасно е, когато има мечти и те се сбъдват!
    Откакто видях клипчето, си го пускам по няколко пъти на ден; едно малко "училище" за всички нас...
    Благодаря, че сте тук, приятели! Поздрави!
  • Толкова усмивки и сълзи предизвика в мен това видео! Благодаря! Винаги има време за мечти... те никога не стареят!
    Поздрав!
  • ( Мария ), това е невероятно !
    И как я гледаше журито, когато запя. С какъв възторг !
    Страхотно !
    Щом тя може, защо да не мога и аз, само десет години съм по-голям !!!
    Поздрави !
  • Мечтата е за да се сбъдне! Поздравче, Мария!
  • Имаме ли мечти, значи сме живи! Поздрав за написаното!
  • Приятели, благодаря!
    Наистина не се сдържах да споделя с вас. Всичко ме впечатли от това клипче... Но, като че ли най-много, как за секунда може да се промени един живот... Въпреки всичко!
    Поздрави!
  • Мими, нека бъдем с една мечта по-богати като теб!
  • Винаги мечтите се сбъдват!
  • БЛАГОДАРЯ!
    ПОЗДРАВ!
Предложения
: ??:??