21.06.2013 г., 21:49 ч.  

Из разсъжденията на един съвременен юноша 

  Есета » Други
1598 0 11
2 мин за четене

                     НЕ прибързвайте с коментарите и не бъдете буквалисти!


         Из разсъжденията на един съвременен юноша

 

 

Аз от още от много малак си бях умен. Всички ме гледаха с оважение, защото винаги оспявах да изпъкна със моя уникално бърз и пъргаф ум напук на това че не сам прочел почти нито една книга. Освен ако не трябва да броим тези от децвото. Толкова бързо се научих да чета че не ми се налагаше повече да се занимавам с такива безмислени работи. Толкова съм скромен също като мечта, съм само дето никой няма толкова богато ваображение като моето че да оспее да си ме представи. И всепак на кога са му претрябвали тия книги. Разправяха ми че трябвало да чета хубаво, било иначе никога нямало да бъда такъв… забравих думата нещо от сорта на краснодоверчив, но на кога му трябва да знае дума като тази. Звучи толкова глупаво и чесно да кажа не я рабрах като ми я казаха но да не съм за една дума на всеки му се случва да не знае нещо, дори и на мене.Тия пък дето пишат книги по цял ден едно и също правят и  били голяма работа. Какво пък толкова може да правят, нямат си друга работа ще пълнят главите на хората с глупости. Ето например, ако си продавач  трябва ли да, четеш  ами не или пък ако си чистач, нямало да си изкарвам сам хляба, и това е работа защо хората смятат тези професии за не толкова хубави. Пък смятам да отида в чужбина. Казват че там имало пари ама понеже сам си много умен смятам като за начало да започна един курз по англииски са напреднали, да не се изложа случайно, аз съм подготвен човек попринцип. Понякога правя субтитри  на компютъра от англииски на български и да кажа че много ми се получава. Май това ми е признанието. Кретикуват ме, че трябвало по-грамотно да пиша. Какво ми е на грамотното бе. Ще видя на айфона на гугъл преводачът и всичко е готово.  Сякаш тея дето ме кретикуват знаят повече. Завистливи са много хората от мене да знаете.Щом аз си разбирам на написаното защо ще ми е да пиша по-грамотно.Няма да стана по умен я, някъде повече. Толкова съм още млад ама с толкова ум и талант като моя не знам какво ще правя повече. Пълна скука!

© Лев К Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми иронията, с която си написал произведението.
    В момента обаче на мода е един "диалект" сред младите, който е известен с това, че се разместват и променят някои букви. Това е по-страшно и от неграмотните текстове на някои младежи, на които все пак им се разбира какво са написали.
  • lev (Лев К): Браво за хумора. Damaskin (Константин Костов): А че то е много хубаво да сме си прости и подлеци, я как си живеем, дето сме такива... Ама пък забрави още една много хубава черта, ама аз понеже си я харесвам, ще ти я обадя шешнешком - ами знаеш ли колко е хубаво, дето съм и интригант.
  • Refab, не си го разбрал правилно, като е написал коментара.
  • Damaskin (Константин Костов): 22-06-2013г. 12:10
    Пред полагам че преди редакцията е било още по готено? Умъскарили са ти шедйовъра! Кефи6!"

    Брей, каква просташка неграмотност!
  • Можеше някъде да допълниш и че училището всъщност не е нищо повече от място, на което се ограничават творческите пориви на бедните и онеправдани млади хора, както и тяхната заложена гениалност; това често се чува от такива като този тип личности. Иначе е хубаво, доколкото може да се каже за тежката истина. Може би като жанр трябваше да не е есе, а критическа статия.
  •                <font color="navy"><b>Хааахахаха...... Това беше уникално!Много е вярно и близко до реалността в бг на съвременните от 15 до 20 годишни -- бъдещето на България.</b></font>
                   <font color="green">Имам въпрос:</font> <font color="red"><b>Мога ли да го постна това в моят сайт?Очаквам отговор!</b></font>
  • Пред полагам че преди редакцията е било още по готено? Умъскарили са ти шедйовъра! Кефи6!
    Самоиронията трудно вирее между Калотина и Кап. Андреево, Лев. Забелязал ли си, че на въпрос "Какво не харесвате у себе си?", масово се отговаря "Може би прекалено лесно се доверявам на хората" и т.н. Никой не казва "Да Ви призная, малко съм прост!" или пък "До известна степен си падам подлец". Избягват подобни недостатъци хората.
  • Май твоята матура я четоха по новините.
    А за субтитрите, които правиш, те поздравяват винаги до девето коляно.
    Щом си автор на това, сигурно носиш на майтап
  • Написал съм това, за да осмея, а не да показвам мой разсъждения.
  • А ти да беше казал по-рано да не го редактирам ли...
  • Ето затова сме на това положение Визирам достатъчно голяма част от "съвременния юноша", че да ми замръкне усмивката.
Предложения
: ??:??