20.06.2008 г., 6:53 ч.

Изповед за любовта 

  Есета » Философски
3662 1 2
2 мин за четене

Изповед за Любовта

(уловено буквално от тишината...)

 

    Любовта е магия! Тя дава на живота криле и смисъл! Оправдава трудното бродене между хладните сенки на злото. Врата е към прошката, която ще ни помогне да разчистим пътя пред себе си, за да минем през него изправени, със сияйни очи, от които ще струи светлина.

Светлината на Любовта е стихия, която има животворен ефект и който има шанса да влезе в съприкосновение с нея, променя целия си облик и може да извърви пътя си по нов, съвършено различен и по-достоен начин.

Дай Боже всекиму да бъде озарен от сиянието на Любовта, за да разбере истинската стойност на живота! Тежко на онзи, който не може да усети силата на този огън! Тежко на онзи, който злослови по адрес на истинската Любов и я омърсява дори с грубата си мисъл! Той никога не ще се докосне до тази магия и ще тъне в мътното лоно на материализма на своето тяло, на своята плът, жадна за физически контакт. Жалко, че духовните вибрации никога няма да докоснат душата му в този живот. Но животът не свършва на тази земя! Животът е вечен и всеки ще достигне мига на великото осмисляне на тези неща. И ще познае непреходната сила на Любовта. Но тази форма на живот ще е пропиляна, отминала, без да е опознал това велико тайнство.

 Любовта твори чудеса! Истинската любов е хармония, една възвишена мелодия между две души, които се привличат и милват дори в мислите си, които се търсят и докосват в съня си и копнеят за нежен синхрон наяве. Всеки миг е наслада за тях. Когато погледнат очите си, откриват в тях искрица от Бога, дошъл да им каже, че е частица от тях, че ги обича и пази и че се радва и подкрепя този синхрон!

  Блажен е, който познае истинската любов! Тя съществува. Търсете я! Там е спасението. Там е истината.

Любовта ще пребъде завинаги, защото е другото лице на Бога!

© Калина Томова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздравления! Уловила си много точно истинската същност на любовта! Факт е, че който не я опознае, не е истински щастлив! (цитат от есето ти: "Блажен е, който познае истинската любов! Тя съществува. Търсете я! Там е спасението. Там е истината.
    Любовта ще пребъде завинаги, защото е другото лице на Бога!"
    Поздрави!
  • Уловено и красиво препратено... Поздрави!
Предложения
: ??:??