13.04.2013 г., 14:06 ч.

Желание за летене 

  Есета » Лични
5451 1 6
1 мин за четене

Искам да полетя, да съм свободна като птиците. Често сънуваме, че летим, поне като малки. Доста мечтаех за това. Искам и сега, не да мечтая, а да мога. Птиците са свободни, искам и аз. Не като лястовичка, не! Искам като орлите, свободна и силна! Тук долу, на земята тази свобода я няма, има хора - лоши хора, които се опитват да убият мечтите ти, да сложат окови на душата - на крилете ти. Знам, че мога да си мечтая, мога поне това, но не ми стига Искам истинска свобода! Не искам да съм здраво стъпила на земята! Вече не! Омръзна ми! Тук има толкова много мрак, дори и в най-светлия ден, а там, горе до облаците, в небето, близо до слънцето, всичко би било по-различно, пухкаво. Без излишни думи, само полет... Не би имало и предателства и лъжи... Орлите са благородни и оцеляват и сами, а аз... Не мога сама срещу всички мамещи ме, не! Вече не мога! Опитах... а срещнах само предателства... Опитаха се, да ми прекършат крилата, а ги галех с тях, пазех ги. А те какво направиха, опитаха се да ми ги строшат на парченца - да не мога да летя, да мечтая... Одърпаха ги, скубеха перце по перце. Не се предадох, но и не издържам повече! Искам да полетя, да дам свобода на душата си, да избягам от болката и да мога отново... отново да мечтая!

© Мони Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Есето е наистина интересно...
    Но е крайно желателно да се пише, включително и в коментарите, на кирилица, освен ако не е произведение на английски или съпоставяне при превод от някакъв език, доколкото аз съм разбрал идеите на сайта.
  • Уникално есе, от което извира истинската красота на думите
  • Чудесна мечта! И аз я споделям
  • Кой човек не е пожелал поне веднъж да полети... Бори се за своя полет, Мони! Поздрав
  • Много ми хареса Мони Много чувствено, много истинско. Разпери криле и политай момиче.
  • Това много ме отвежда към мечтата ми да имам способността да летя. Още от малка гледах към небето и птиците и исках да мога да ги докосна . Наистина много красиво написано и откъсващо от ежедневието !
Предложения
: ??:??