24.06.2009 г., 10:56 ч.

Жената 

  Есета » Философски
3186 1 19
1 мин за четене

Какво е жената? Една ужасна част от човешкия свят. Едно отвратително създание, чиято единствена нужда е да бъде задоволявана от мъжкия член. Няма значение кой. Важното е да има пари, коли и къща.  Другото тя го предлага сама. Но нима всички те, тези женски създания, са създадени за това? Е, да има и изключения. Но, все пак, жената в тази си форма е една погнуса за човечеството. Един срам за света, едно мъжко желание. Гаден плазмодий, бездънна яма. И накрая какво? Едно дете, което за какво й е? Да го има там, че без него няма да го има тоя мъж да я храни и "тачи", както само той си знае.

Какво е жената? Питам пак аз и давам отговора сам пред себе си, за себе си и за тези, който разбират себе си. Жената е едно великолепно създание, което е създадено с неимоверно количество любов. Създадено да обича, да бъде обичано, уважавано, подкрепяно, насърчавано, разбирано и дарявано със свобода. Но така не става. Не става просто да се цопнеш по средата на пътя и да кажеш "аз съм аз, ти си ти", както Миро бил казал. Сиреч, не всяка жена се ражда такава, не всяка е създадена такава, не всяка е осъзната до такава степен. Иначе казано - каквото предложиш, това получаваш. Аз се чудя сред цялата тази сган, дали все още се намират от онези красиви същества, който да обичат, защото искат да обичат и да бъдат обичани, защото заслужават да бъдат обичани?

Като за начало...приятно ми е :)) /аз не съм жената/

© Ккон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Половата енергия е заложена в механизма за оцеляването на вида.
    Няколко въпроса
    1. Кой ви е родил?
    2. Бихте ли нарекли майка си кучка, гадна твар и абсолютно излишна?
    3. След като партеногенезата е факт, за какво изобщо се натискате да се внедрите в АРФГ?
  • Аз цитирах Христос, а не Фройд.
  • Аз мисля, че не се разбра тезата зад която заставам (има твърде много емоционална реакция,което е логично и не се достига до проблема в по-голяма дълбочина). А той проблемът, според мен е свързан, с възможността човек да овладее половата си енергия.Когато тази енергия е изцяло властна над самия него се достигат крайности и човек вижда себе си в унизено състояние. Дали е мъж или жена няма абсолютно никакво значение. И двамата са в общия кюп. Когато половата ененергия е поне в някаква степен е овладяана (зависи от отделната личност), тя може да се използва по предназначение - създаване на дете и трансформация в позитивна насока. Това е! Иначе това което гледаме всеки ден - неудоволетвореност, извращения, крайности, изнасилвания и т.н. и т.н. Така ли е?
  • Хей, Валентина, есето не е мое, аз само коментирам!
  • есето ти е за жената... според теб тя не е човек, тогава базирайки са на долния ти коментар - няма как да бъде извратена
  • Аз казах човекът, а не жената!
  • Надвам се майка ти да споделя твоите чувства... колкото до извращенията - не съм чувала за изнасилен мъж, по-скоро навалицата е от изнасилени и малтретирани жени... да ти припомня ли убиеца от Осиково...
  • И животните се възпроизвеждат,но човекът прави изващенията...
  • Жената е същество и личност, което е изключително сложно и неразбираемо, считано за крехко същество, нуждаещо се от подкрепа и физическа закрила и любов!!!
  • ти чрез пъпкуване ли си се появил на този свят?
  • Да-а-а...! Най-сетне някой каза: "Царят е гол!"...,но проблемът е че констатацията не променя нищо! Абсолютно нищо не променя, даже напротив! А по този проблем Бердяев споменава за различето - при жената любовта или по-скоро еротичното е "разлято" по нейното тяло, при мъжа, според него, не е така.
    Явно има същностно различие в принципите мъж-жена, съответно и в проявите на ероса. Но може ли нещо да се промени и кой носи отговорност за това състояние. Емоционалния подход по-скоро може допълнително да усложни и без това твърде сложния проблем. "Който е пожелал..., вече е прелюбодействал!"казва Христос, но как да надмогнеш или да култивираш желанието?! Има един термин - "сублимация", но когато липсва духовна сила, дори и да има стремеж за постигане на промяна в съзнанието, доколко е постижимо то за отделния човек. А може би е постижимо... и не само постижимо, а и без алтернатива, тоест рано или късно човек ще започне да овладява енергиите в себе си - било емоционални, било мисловни! Защото, ако жената желае, то мъжът мисли! Следователно и емоционалното и мисловното са съ-отговорни за едно общо действие (добре еказано: "мъжко желание". Ако жената желае, но мъжът мисли не онова което тя желае и неговата мисъл е достатъчно мощна, то ето възможност за промяна на желанието. Затова духът трябва да е водещият! Разбира се в реалния живот висшите ценности се постигат трудно, но това е и предизвикателството! Всъшност проблема е многоаспектен и многобхватен, а и лисва знание, което да го осветлява. А може би не липсва..., а просто трябва да се потърси!


  • приятели тук е ггршката, че си мислите, че слагам всички под общ знаменател. Това е частен случай за човек който отказва да разбере любовта
  • Потресена съм! Това са много силни и не дотам заслужени думи по адрес на жените. И за майка си ли мислиш по този начин?! Горката жена тогава с такъв неблагодарен син...Научи се да преценяваш всяка една жена, вместо да ги слагаш всички под общ знаменател.
  • Бе юнак, май че ти е нужно да преодолееш известни комплекси. Когато ти се лепне някоя и се чудиш как да се отървеш, тогава ще запееш друга песен.
  • Заеми една позиция,дори и неприятна за някои...
  • Съгласна съм с Миа и много хубав пример е дала.
    Ще добавя само, че твоят светоглед до голяма степен се дължи на възрастта. С годините нараства и опита и разбираш, че жената в повечето случаи е такава каквато я иска мъжа. Влюбена жена-опитомена жена
  • Не е зле... Има и други жени...
  • Споко пич. Всичко е въпрос на количеството изпит алкохол. Пробвай и ще видиш как всички изглеждат мили , красиви и добри. Освен твоята собствена разбира се.
  • що така бе, Богомиле?
Предложения
: ??:??