3.04.2008 г., 15:56 ч.

Живот 

  Есета » Други
2363 1 5
1 мин за четене

Какво е животът? Животът ми е един ад, един фарс, една безкрайна борба. Борба, за да се докажа, като човек, личност, характер и ум, но тази моя борба не е оценена и едва ли някога ще се оцени от някого. За всяка моя малка или голяма мечта аз трябва да се боря сама. Сама срещу всичко и всички. Вървя безспирно по пътищата на живота, но понякога, когато застана на някой кръстопът, сама се питам "Какво правя?", "Къде отивам?", "За какво се боря?" и " За кого правя всичко това?", след като съм сама. Изоставила съм всичко, което имам - майка, баща, братя - и съм се впуснала с бясна скорост по пътищата на живота, за да спечеля пари. Пари, от които имам нужда, за да продължа образованието си - своето развитие. За да мога един ден с гордост да кажа, че и аз имам висше образование, а не просто едно средно специално. ПАРИ! Винаги, когато чуя тази дума, аз изтръпвам. Защо животът се обърна така, че всичко да се свежда до парите, всичко да се постига с много пари и само ако имаш пари, ще имаш и уважение. Сега съм пак сама, далеч от дома и всички близки, и пак се боря да спечеля някой лев, за да се доближа поне малко до мечтата си (да имам пари, за да продължа образованието си). Но тази моя борба от ден на ден става все по-трудна, защото има хора, на които очевидно им преча и искат да ме отстранят от пътя си, но аз се боря и ще продължа да се боря. Днес е един напрегнат и изнервен ден за мен. Гадно ми е, искам просто да заплача и да излея мъката, която съм насъбрала в сърцето и душата си. Голяма е болката, която нося в себе си, но въпреки всичко и всички, се опитвам да не мисля за това, опитвам се да се усмихвам. Всеки път, когато излезна навън, аз си слагам маската на безгрижен и щастлив човек и ще трябва да продължа да играя този театър. Дано един ден наистина да съм щастлива и да спра да играя, защото всяка игра рано или късно те изморява. И тогава не се знае какво ще стане...

© Гергана Василева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • най-мразя некфи кифли да се праят на кроасани
  • Киртак, пари, пари, пари, пари, пари, пари, пари, пари. Виж само колко пъти съм използвала думата пари. Наречи ме лесна. Първият ми коментар нямаше нищо общо със женската солидарност, сега обаче със сигурност има. Продължавам да твърдя, че изобщо не вдяваш за какво иде реч в горното повествование.

    Всъщност вторият ти коментар само затвърди впечатлението, което остави с първия. Освен това се чудя дали да не информирам редактора, при положение че наричаш момичето евтина уличница, макар и с други думи.
  • Ели слушай какво ще ти каже батко. Няма нищо лошо в това да преследваш целите си,ако те не са само пари кинти,пари кинти-знам че кинти е пари в превод.Така че не се прави,че не разбираш нещата.Малката лигла мисли само за пари,а когато ги има,харчи за глупости вместо,както е написала тук,за важните неща.Аз добре познавам тоя тип лесни жени и се надявам добре да ме разбереш.Тя е лесна,знаеш какво имам в предвид,ако и се плаща,а когато спре кранчето е лесна да избяга тоест тя е знаеш каква и всички мъже ще ме подкрепят четеики това.Спри с тая глупава женска солидарност и погледни красиво написаното есе,и виж колко пъти я има думата пари,и в какъв аспект. Отвори си очите и виж колко е лесна тази малка алчна дама,особенно ако си чичко паричко,а когато свършат парите тя си плюе на петите.Хаиде със здраве
  • Лягай да спиш, утре ще е по-добър ден. Няма нищо лошо в това да преследваш целите си, не позволявай да те гложди вина за това, че имаш амбиция.
    Киртак Назъбаев, предполагам, че коментара ти е неуспешен опит за шега. Ако ли не- жалко за теб. Нито си оригинален, нито си схванал за какво иде реч.
  • Красиво написано,но немислиш ли че парите не те издигат в очите на хората,а напротив така изглеждаш жалка и глупава мислейки само за пари.А такава ли си? Аз мисля че да! Ти си слаба и жалка ако не си докажи
Предложения
: ??:??