13.05.2007 г., 16:34 ч.

Just Nothing (не знам какво е, написах го пиян) 

  Есета
2123 0 8

На слънчевия град!

Ти. Защо ти? Нощен клуб. Приглушена светлина. Жълто. Кафяво. Синьо. Кафяво. Прилепнало. Музика. Лятна музика и жега. Любов. Не, тя не съществува. Ти ставаш. Тръгваш. Знаеш, че съм те гледал. Чувстваш се горда. Това те издига в собствените ти очи. Моят човек е бачкал много. Ти слушаш музиката, която той пуска. За теб е пускач, нали? Тръгваш. Аз съм пасивен. Стоя. До фонтана. Жега е. 30 градуса. Но ти си невъзмутима. Аз седя и гледам града. Неговите зелени дървета. Надежда. Защо ли се таи в мен? Ти не го целуна. Но бяхте прегърнати. Защо не го целуна. Щях да бъда щастлив, ако го бе целунала. Нямаше да ми оставяш излишна надежда. А ми остави. А аз ненавиждам надеждата. Мразя я. А ти ме остави в обитанията й. В жълто, кестеняво, зелено и оранжево. В бяло. Като бялото вино, което пиех. В жълто, като косите ти и като ракията. И в зелено. Много зелено наоколо... Хм. Предишният ми живот ли? Това, което съм преживял досега... То е просто нищо. Нарича се „Просто нищо"... И е нищо.

© Владимир Белов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Човек трябва да се напива. И аз самият го правя.
  • На човек направо му се ще да се напие като те чете...
    (да, знам, че не трябва да говоря така на свойте години ама...)
    Евала, хареса ми много!
  • Когато се напивам, е яко. Защото аз го възприемам като приятно. Все ми е тая как това ще се отрази на психиката, личността ми, а още по-малко на бъдещия ми живот.
  • Оф, аз и без това се напивам често. Калин беше при мен в София, докато го пишех. Иначе е инспирирано от едноседмичния ни престой с няколко колеги в Благоевград, във връзка с един кинофестивал.
  • О-о, много благодаря. Постоянно ме обсипвате със суперлативи. Чак се изчервявам!
  • хубаво е.харесва ми 6
  • Мария, ти се надяваш, че той те харесва. Аз на нищо не се надявам. Образът на момичето от произведението е микстура от образи, които са се смесили в съзнанието ми и се е родило това.
  • Благодаря на всички ви за оценката. Може би произведението не е чак толкова добро или... не знам. Може и да е. Пиян, в 3 през нощта, едва целейки копчетата на клавиатурата, написах това за пет минути.
Предложения
: ??:??