16.02.2010 г., 20:29 ч.

Какво е времето за нас? 

  Есета » Други
1687 0 0

Какво е времето за нас? Прекарване пълноценно пред компютрите? Целодневно гледане на телевизия? Или от сутрин до вечер на работа?

Това бяха едни предположения как хората прекарват своя ден. Но дали пълноценно или без значение...? Но времето представлява една линия, по която нашият живот тече и стигаме до един момент, в който ни се иска да върнем времето назад... Но как? Има ли такава магия, която да помогне на нашите ежедневни проблеми, породени от самите нас? Не мисля... Хората, които не изпитват това желание, могат и искат да продължат да осъществяват своите мечти от детството и да постигат своите цели, но другите, които им се иска да са на мястото на... Какво за тях? Какво да направят? Дайте предложения. Да продължат или да спрат дотук?

Може и има такава магия, която да спре времето, стига да вярваме в чудесата, които могат да се случат по всяко време, във всеки час, във всяка минута на всеки от нас! И аз искам да докажа на всички, че едно чудо може да промени живота на човека. Нека поне за минута да спре времето и да помогнем на изостаналите.

© Елеонора Цветанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??