30.04.2008 г., 6:57 ч.

Какво направи с мен? 

  Есета » Любовни
2523 1 7
1 мин за четене
 

Какво направи с мен? Как посмя, та аз те познавах само от седмица? Как се домогна до сърцето ми? Как посмя, не те ли е грижа? Дойде, доближи се до мен, показа ми това, което исках да видя, докосна ме там, където искаше, там, където исках аз, позволи ми да те обичам, видя ме такава, каквато исках да бъда. Помислих си, че този път ще е различно, че ти си различен, че има любов на този свят, че ти си любовта. Показа ми всичко това и след това реши да си тръгнеш. Реши, че не съм ти достатъчна и тръгна след друга, след нея. Не можа ли да избереш някоя друга? Каза, че искаш да бъдем приятели. Каза, че те е страх да не ме загубиш като приятелка, но защо съм ти след като няма да ме докосваш както преди. Как мога да ти бъда приятелка като знам, че мислиш за нея, за тази глупачка? Как мога след като ти ми показа един различен свят, изпълнен с любов? Как мога след като си мисля, че всеки път, когато ме погледнеш ще ми кажеш, че си глупак и си направил грешка и че ме искаш обратно до себе си? Как като всеки път, когато се доближиш до мен ми се иска да ме целунеш с онази страст? Как мога да те забравя като всеки път, когато си помисля, че мога да бъда щастлива, се сещам за теб и за разочарованието, което ми донесе? Как да допусна друг до себе си като искам теб? Как, кажи ми? Не мога, искам теб, никога няма да те забравя, винаги ще те чакам. Знам, че не трябва да те чакам и ще се надявам да се обърнеш и да ме докоснеш по онзи нежен начин! Искам те до себе си! Върни се! Чакам те! Обичам те!

© Елена Драгнева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей Елена... наистина е страхотно това, което си написала. Аз, може би, съм изживял нещо подобно.... много пъти. Есето ти ме накара да вярвам, че има и различни момичета, които с е отличават от стадото. Бъди щастлива и продължи смело напред... времето лекува всичко.... аз го знам най-добре!
  • Много ми харесва есето ти , особенно това , че си използвала въпроси , които в същото време са изчерпателни и разкриват душата ти. Ситуацията в която си поставена е доста неловка и трудна , но произведението ти се е получило страхотно. Поздравления !
  • Как мисиш Веси за кой може да е кой направи това със мен без да се замисли
  • изопщо не е зле..но се 1удя просто за кой е....пиши ми в скайп :Р
  • толкова ли е зле че никой не пуска коментарчета
  • На мен лично ми хареса много!Открила си душата си по интересен начин-със въпроси.Мисля,че си заслужава една 6-ца от мен Продължавай в същия дух,развивай таланта...
  • дайте някое коментарче моля
Предложения
: ??:??