12.03.2018 г., 10:59 ч.

Какъв човек щях да съм, ако бях в Средновековието 

  Есета » Ученически
2149 1 1
1 мин за четене

Много от нас си мислят, че днес живота е изпълнен с мъки, да изпълнен е, но надали някои от тях са е запитвал какъв е бил в действителност живота на хората в миналото. Днес ние имаме много по-модернизиран живот може да се каже, че направо сме стигнали на светлинни години с техниката, а за родените през Средновековието това е до болка непознато. Те за разлика от нас са се трудили да постигнат това,
което искат дори така нареченото позвъняване на един човек за тях е било труд докато днес просто си отключваш телефона и всичко е точно.
Аз лично не мога да си представя какъв човек бих могла да бъда през Средновековието ако изключим всички лоши неща, които те са нямали, а ние сега имаме със сигурност щяхме всички да се научим на труд, защото детството на децата там е било изключително кратко вече в юношеството си те са се трудели заедно с родителите си за прехраната били са много по-работливи свикнали са на тежкия и изпълнен с трудности ден това за тях е било нормалното ежедневие. Трябва да спрем да се самосъжаляваме за това какво имаме, искаме или сме можели  да имаме, защото не трябва да забравяме от къде са тръгнали нашите предци за да притежаваме това, което е сега.

 

© Т. Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така е, Викотория, и освен това средната продължителност на живота тогава е била между 30 и 40 години и много от оплакващите се сега, ако са живеели в Средновековието отдавна да не са между живите. От друга страна това,че е било по зле преди или сега в други държави не значи да се оставим да ни мамят, експлоатират и т.н. само защото другаде е много по зле...
Предложения
: ??:??