23.09.2011 г., 0:57 ч.

Когато бях малка... 

  Есета » Други
3663 1 3
1 мин за четене

   Когато бях малка, бях точно като обикновените момичета. Мечтаех да съм принцеса от приказките и когато порасна, да срещна принца на бял кон.
     С времето осъзнах, че не искам да съм принцеса и не искам никакви принцове. С времето осъзнах, че да си принцеса в реалния живот изисква безчувственост и безразличие. Осъзнах, че реалният живот не е така розов и прекрасен както в приказките и принцовете не са така чаровни... Осъзнах, че не искам принц на бял кон, който да ме кара да страдам. Аз исках момче, което да ме обича и да го е грижа за мен, дори и той да дойде на магаре, а не на бял кон. Пораствах...
      ... и колкото повече пораствах, толкова повече виждах мъката, бедността, мизерията, двуличието, лъжите, интригите. Видях, че дори и приказките не са толкова розови и хубави, колкото са ми изглеждали, като бях малка. Но не бяха и толкова гадни, че да ми покажат какво ме чака, когато порасна. Защо ми е приказка, която винаги свърша с прекрасен край, като в реалния живот това няма да ми се случи!? Защо ми е да витая в облаците, мечтаейки за неосъществими неща!? Аз съм тук и сега и макар и да съм неподготвена за това нещо, наречено живот, съм готова да го приема! Приемам живота си, който, още когато бях малка, ме заблуди, чрез своите помощници приказките, че може да е хубав...

© Розали Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Превържи болката от реалността и преоткрий хубавото...!Поздрави!
  • Знаеш ли май само децата мислят, че светът е хубав и прекрасен и няма нищо лошо, но когато порастваме осъзнаваме реалността. Но аз все още вярвам, че има добро и всеки един ден открива щастието си Слънчев и усмихнат ден!
  • Приказките, посяват в децата различаването на доброто от злото и са отражение на живота. Щастливият им край е маяк. За да стигнем до тази развръзка, трябва да преодолеем препятствията на живота прилагайки различаването.
    Успех, Розали!
Предложения
: ??:??