14.05.2011 г., 16:45 ч.

Когато ти не знаеш, че те гледам 

  Есета » Любовни
3553 0 3
1 мин за четене

Когато ти не знаеш, че те гледам

     Когато ти не знаеш, че те гледам, аз те наблюдавам и си мисля за твоето съвършенство. Мисля за всичко онова, което ме накара да се влюбя в теб.

     Когато ти не знаеш, че те гледам, аз се възхищавам на очите ти, на устните ти и на гласа ти дори. Ти си този, който ме кара да забравя за всичко и да полетя в облаците. Ти си този, който ме кара да плувам в море от мечти и фантазии. Когато ти не знаеш, че те гледам, аз те наблюдавам и се старая да науча нещо ново за теб или да разбера дали съм запомнила старото. Когато ти не знаеш, че те гледам, аз си мисля за дните ми без теб. Те са мрачни и студени като ветровете на Антрактида.

     Когато ти не знаеш, че те гледам, аз си мисля за дните след бурята. Тези дни са спокойни, слънчеви и изпълнени с живот. Такива са и моите дни, в които ти си до мен.

     Когато ти не знаеш, че те гледам, аз те наблюдавам и вярвам в любовта, защото ти, най-прекрасното същество, си до мен.


Когато ти не знаеш, че те гледам, аз просто те обичам.

© Росица Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздравления !!! Великолепен израз на най- великото чувство , което осмисля живота !!
  • Изключително ! Много ми хареса ! Поздрав сърдечен !
  • Последното изречение обяснява всичко! Харесах!
Предложения
: ??:??