5.12.2021 г., 22:48 ч.

Коледа в писмо 

  Есета
1116 1 5
2 мин за четене

   Здравей, мое бъдещо аз!

   Пиша ти, за да ти напомня за светлината, която струи всяка година на Коледа и за чудеста, които се сбъдват в това въшебно време. Спомни си за всички свои изминали Рождества и за мечтите, скътани в сърцето ти. В много от тях не вярваше, защото ти се струваха твърде големи, твърде невъзможни, а днес ти ги изживяваш. Днес ти имаш нови копнежи, които са стаени в душата ти, но сега си по-уверена от преди, че ще се сбъднат. Ти повярва в силата на чудесата.

   Спомни си и за онези изтерзани Коледи, защото имаше и от тях, но не си ги спомняй с тъга, а със знанието, че си се научила да цениш важните неща. Не винаги отрупаната трапеза е най-важното, ако в сърцето ти е празно и няма с кого да споделиш празника. Моментите на изпитания каляват, но и правят блага душата. Поне си опитала вкуса на пустата и на истински празничната Коледа. Не на онази шумната, а на уютната със семейството и приятелите, които те обичат заради теб самия.

   Подаръците … И ги е имало, и ги е нямало. Добре, че оцени с времето всеки малък подарък, който си получавала като дете от родителите си, въпреки че нямаха много. Заделяха от залъка си, за да имаш ти. И не е важна цената на това, което си получила, а усилието, което е положено, за да го имаш. Защото един скъп сам по себе си подарък не струва нищо, ако даваш от излишъка си. Ценно е, ако някой е дал за теб в немотията си.

   По стара традиция в коледната нощ си пожелаваме нещо. Какво да бъде тази година? Нека ми се сбъднат всички онези неща, които са пораждали в мен лека усмивка, но не съм имала доблестта да ги споделя с някого. Нека бъда по-добрата версия на себе си и да бъда онази светлинка, от която се нуждае всеки в тъмното. Да вярвам, че мога да постигам и повече.

   Пожелвам ти, мое бъдещо аз, да бъдеш смела, смела и пак смела, защото светът принадлежи на смелите. Бъди една от тях!

                                                                                                                                   Вечно твоя,

                                                                                                                                                 Аз

  

 

© Николина Барбутева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??