3.09.2010 г., 18:33 ч.

Концепция за храните и храненето 

  Есета
2801 0 1
4 мин за четене


Концепция за храните и храненето

 

 За храненето на човека най-важни са хранителните субстанции, които той получава от различните растения - Треви, Зеленчуци, Плодове, Сокове, Житни храни, Орехи и др. Растенията са първата проекция на  слънчевата светлинна енергия, затова растителната храна е енергетично най-полезна за тялото и за душата. Вибрациите на храната са мисли и чувства – информация за живот. И животинската храна е полезна с други преимущества…

 

Тревите (чайовете) най-често имат общоукрепващо значение - за здравето, спокойствието и дълголетието. Зеленчуците имат най-голямо значение за физиологичните системи и за тъканите. Плодовете, като съдържащи солидно количество Фотонна (Слънчева) енергия имат значение за здравето на нервната система и влияят за облагородяване на чувствата и усилване скоростта на мислите.

 

Житните храни (жито, ориз и др.) съдържат НАЙ-МНОГО фотонна енергия и директно влияят върху ума, сърцето и душата. Ин и Ян тук са в оптимално съотношение.

 

Орехите (в по-широк аспект тук се включват всички “ядкови” храни) са “умствена” храна т.е. – подхранват най-добре мозъка и засилват ума. Те усилват умствените възможности и - скоростта на мисълта. Лешниците дават още и радост. И т.н.

 

Всеки може сам да изследва и определи нюансите на въздействията на храните. Има значение също натуралността, чистотата, съчетанието на храните и др.

 

Особено е важен достатъчния интервал от време между приемането на храната. При добро и изобилно нахранване ТОЗИ ИНТЕРВАЛ ТРЯБВА ДА БЪДЕ 5-6 ЧАСА най-малко!.. Ако издържаме необходимия интервал, това в голяма степен може да компенсира несъвършенства във връзка с естеството, количеството на храната и комбинирането на храните!

 

Храната е вещество, което се обработва от стомаха и вещество, което изгражда организма. И, още, вещество, от което се освобождават ПЪРВИЧНИ МАТЕРИИ, които изграждат фините тела… Храната се разгражда и разпластява на усвоими вещества още при дъвченето. Освобождава се първия пласт фотонна енергия и човек се чувства подкрепен. Подкрепен не само физически, но и психически. В него се появява квант увереност. Явява се квант дързост. И затова не-безоснователно се смята, че храната е източник на сили за живот, казва се: “Храната прави борбата”. 

 

Храната интензифицира мислите и чувствата. Когато човек настоява много на яденето, той гъмжи от мисли и чувства и се явява в него определен безпорядък, който се усмирява постепенно, когато човек започне да огладнява. Ако човек назначава и удържа между хранителните сеанси достатъчно дълго време, 6, 12 или 24 часа, той тогава има възможност да подреди мислите и чувствата си, да изживее някои неблагоприятни мисли и чувства, възникнали от дисхармониите с близки и далечни хора. Това изживяване, всъщност е съзнателно живеене, както и съзнателното търпение без ядене

 

Ако, обаче, човек се увлече по диети и пост, ще възникне друга нежелателна крайност. Човек пребивава в една “полуанемичност”. Няма много мисли и чувства, те стават еднонасочени, отвлечени, човек е слабо способен да помага, има неголяма физическа енергия. Това се случва с онези хора, които пренебрегват хляба и солта. Основата на всичко е хляба, житото, което при зреенето си акумулира много слънчева Енергия. Хлябът е символът на радостта, на душата и душевността, на доброто настроение. Второ, солта, според гоите**, пък е самото слънце, въплътено на Земята. Затова Слънцето и солта имат даже еднаква етимология, еднакъв словесен произход в много езици: “Солнце”, “Солей” “Соле (мио)” “Сун”, "Сол" и т.н.

 

Та, затова диетите, които предвиждат дълго не-ядене на хляб и не-употреба на сол са вредни. ИМА разбира се изключения, като например при 10-20 дневните гладувания, когато по принцип не се употребява нищо. Когато не ни достига настроение, обезсърчени сме или отчаяни, малко сух хляб и солчица ще ни върнат духа.

 

Като примерна стратегия за хигиена (ритмизиране) на храненето препоръчвам неприемане на храна всеки ден до 12-13ч. И още препоръчвам следното два поредни дена приемане на храна само по Един път на ден. Това се прави, както знаете, за почивка и разтоварване на Системите на Организма! (За мен такива дни са събота и неделя! В събота изкарвам без храна до 18ч., приемам пак храна в неделя след 16ч., и накрая, в понеделник - 13 часа.)

 

Искам да препоръчам, във връзка с казаното, една силна хранителна комбинация, която да се приема ВСЕКИ ДЕН преди първото ядене за деня. Тази комбинация е следната: Една единична шепа сухо чисто жито и два ореха. Или шепа варена царевица и два-три ореха. Тази храна се дъвче един път в ден!

 

Румен - Лесничея                                        10.05.2012 г.

 

според гоите** - за гоите и солта се говори в книгите на Сергей Алексеев “Съкровищата на Валкирия”…

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съвсем случайно те открих и то благодарение на Ина Порчева, да е жива и здрава, голяма симпатяга се оказа
    Ансолютно съм съгласна с теб!
    И за мен е напълно естествено да няма никакви коментари под това есе - народът го е ударил на "любов и омраза"... май... и не се интересува от други неща... май...
    Темата е чудесна и би могло да се пише много, но едва ли ще се прояви интерес... казвам го от опит.
    А човек е това, което яде... това се учи в училище още в девети клас по биология... Колко бързо забравяме, ако изобщо сме запомнили.
    Приветствам идеята ти!!!
    Пиши, поне един читател имаш със сигурност
    И нещо любопитно, във връзка с желанието ти да помогнеш - в древен Китай на лекарите се е плащало, за да поддържат хората здрави. Ако пациентите им се разболявали, лекарите били длъжни да ги лекуват безплатно. Най-високо са се ценели лекарите, които учели хората да живеят здравословно и да не боледуват.
    Като виждам колко коментара има тук... горките китайци
Предложения
: ??:??