31.08.2023 г., 16:20 ч.

Лесно ли е да следваш сърцето си днес 

  Есета » Лични
680 0 4
1 мин за четене

Кога за последно се вслуша в онези тихи нашепващи трепети на сърцето си?

 

Кога за последно усети порива да кажеш "харесвам те", "обичам те", "искам да съм с теб"?

Кога за последно си позволи да следваш сърдечния си импулс да бягаш към, към това което те влече, вместо да бягаш от него заради страх?

 

Кога за последно се почувства жив и облекчен ,че си пуснал страха от отхвърляне, бидейки на 100% искрен най-вече пред себе си и след това с останалите?

 

Кога за последно си каза "майната му", отивам и си взимам, това което заслужавам, пък да става каквото ще?

 

Кога за последно си отвори сърцето и осъзна ,че то е пътя към щастието, а не мозъка, който все ти нашепва "бъди нащрек"?

Слушай сърцето си, бъди осъзнат в изборите си, защото докато само се чудиш дали или не да направиш крачка към този, когото искаш или към онова, което смяташ, че е за теб някой друг вече те е изпреварил.

 

Времето тече всяка една секунда, всеки един от нас разполага с ограничено количество от него.

Затова го използвай сега и се вслушай в онова пулсиране, което ще ти каже накъде да поемеш без страх.

© Грета Кирилова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Лесно е, ако човек не е темерут.

    Хензел 😊
  • Винаги е лесно, когато знаеш какво искаш и какво да очакваш
    Зависи и в коя възраст си. Лесно е като си млад да пращаш всичко на майната му и по дяволите, но с годините като те налегнат отговорностите и грижите, друга песен запяваш. Е, ако оцелееш жив и здрав, де.
    С възрастта си влачим последствията от майните.
  • Емо, съгласен съм с теб Разумът би следвало да е над емоцията, все пак сме разумни същества за разлика от животните, подчиняващи се на инстинските си. И понеже зачекна донякъде християнската тематика ще кажа, че у нас православните светиите постоянно говорят за това "да вкараш ума в сърцето си", т.е. да се научиш да обичаш правилните избори, а не просто емоцията Но пък също и "майната му" има своя смисъл ако човек е прекалено топло-хладен и нерешителен и не може да избере посока, по-добре е малко да се задейства и размърда нанякъде, отколкото да тъпче само на място
  • "Майната му, един път се живее!"
    Ако често изричаме тази фраза, трябва да сме готови и за последствията от своите действия.
    Философите са го казали и обобщили:
    Разумът е този, който ни помага да се освободим от сляпата подчиненост на инстинктите и нагоните си.
    И още:
    "Волята на човека е винаги свободна, но не винаги добра" - Августин Блажени.
    И май наистина всички сме потомци на Адам и Ева. Ще я изядем ние тази ябълка, пък каквото ще да стане.
Предложения
: ??:??