17.11.2005 г., 0:12 ч.

Лицемерието 

  Есета
8610 1 2
1 мин за четене


           Мразя лицемерието и двуличието.Но понякога и аз съм такава.Вече не търся причини да се оправдавам - просто си казвам: "Ситуацията го изисква".
            Тъжно ми е да си го призная, но е така.Кофтито е, когато "тези ситуации" започнат да се случват все по-често и стават непоносими.
             На теб ти идва да крещиш и да кажеш: "СТИГА"!, но не можеш в името на "доброто поведение и етикет", защото иначе би засегнал много хора.А хората не обичат да чуват истината.На всички им харесват напудрените лъжи, както лъжливо красивите фотомодели.
              Хората се сърдят на истината - тя боли,а никой не обича да го боли!
            
              А пълна прошка няма.Винаги от раната остава белег, който да ни напомня за грешката ни.Взаимоотношенията започват да стават други, колкото и да се преструваме, че са същите.Затова голяма истина има в българската поговорка: "Голям залък лапни, голяма дума не казвай".Това важи повече за самохвалството и тежкарските приказки.Но тя може да се перифразира: "По-добре си замълчи, но обидни думи не изричай", били те и истина...И така ние продължаваме с фалшивата любезност и лицемерната обич...

              Но до кога можем да правим компромиси със себе си?...
              Защото един слънчев и прекрасен ден чашата на търпението ще прелее ...и...ще престанем да бъдем лицемерно добри и усмихнати... 

© Н Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • а бе много е малко ама пак ще стане утре да го предам на даскалката!
  • Вярно е,понякога като кажеш истината и мигом събаряш картонените кули,а картинката се променя и става грозна.Но само понякога.
Предложения
: ??:??