22.05.2021 г., 23:04 ч.

Любовта... 

  Есета
1143 2 11

Какво е любовта? Това е въпрос с много възможни отговори. Всеки един човек чувства това по различен начин. Любовта се изразява в това да можеш да опознаеш човека, който седи срещу теб. Защото все пак, за да го обикнеш, първо трябва да го опознаеш : ) . Специално жените харесват да бъдат обичани и да им се отделя колкото се може повече внимание. Защо не и цялото? Така е според някои от тях. Ако имате чувства към даден човек, ако го харесвате и имате усещане, че този човек е човекът, за който сте мечтали цял живот-кажете му го. Никога не се притеснявайте да изразявате чувствата си. В повечето случаи този опит невинаги е успешен, но е важно, че сте се опитали. Понякога Бог затваря една врата и отваря друга. Тогава значи сте на правилния път. Рядко първата отворена врата е била точно за нас.

© Дени Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Привет и от мен! Благодаря за хубавите думи! Поздрави!
  • Привет, Дени!
    Имаш много хубави разбирания и ги подкрепям!
    Поздрави! 💚
  • Любовта...
    Младата любов винаги бърза, съди, сърди се, и си отива.
    В едно от стихотворенията на един от малкото ми любими автори в този сайт се казва: “на една възглавница главите ни да остареят”. Това казва всичко за любовта, която остава.
  • "Мы выбираем, нас выбирают -как это часто не совпадает!"
    Мы никого не слышим, когда любим,только себя...
  • Много благодаря!
  • Добре дошла и от мен! Прочетох с удоволствие есето ти! Много ми хареса. Споделям казаното от тебе! Да, вярно е, че не винаги човек улучва подходящата врата. Разчита се преди всичко на интуицията, и на сигналите, които му се дават, стига да умее да ги разчита. Светът, в който живееш, ти дава възможност да изкажеш хубави разсъждения за любовта. Моите поздравления! Продължавай да твориш!
  • Добре заварила! Благодаря на всички за коментарите!
  • Добре дошла! Хубави разсъждения за любовта! Поздравявам те!
  • Много правилно...'' Рядко първата отворена врата е била точно за нас...''
  • Така е, квазаре, нали знаеш до кога всичко, което лети, се яде? Докато някой не ти го изяде!
  • Не, не ги чувства "всеки един човек по различен начин", защото любовта е една, но с безброй измерения. Тя е над всичко. А за да е взаимна, трябва да се базира на доверие и сигурност. Така че да се разкриваш "за проба" - уязвимите са най-лесно манипулируеми. Чувствата са другия ни свят извън физичния, за това не ги подлагай на излишни тествания, за да не те подведат.
Предложения
: ??:??