24.08.2021 г., 22:08 ч.

Любовта 

  Есета
866 1 6
1 мин за четене

Любовта

 

Здрвейте! Сигурно се чудите какво е любовта? Е, аз ще ви отговоря на този въпрос. Всеки ден си мислим, че ще намерим идеалната половинка до нас и никога няма да я загубим. Това е добре,но не мислете, че е точно така.Любовта може да е доста хубаво нещо, но също така и лошо защото ако сте били с човек на  който сте му вярвали много и ви е наранил знайте,че не сте били за него или за нея.Искам да ви попитам нещо: правилно ли е да си имаме гаджета докато сме тийнейджъри или докато станем на 18? За мен лично аз на този отговор не мога да отговоря защото  не знам какъв ще съм като порасна. Аз мисля,че всеки трябва да прави това което обича, а не другите да збраняват какво да правят защото това може да им развали връзката и взаимните отношения.  Затова ако сме скъсали с някого не трябва  да седим в леглото и по цял ден и да ревем,че са ни зарязали, а трябва да стнем от него и да гледаме позитивно на живота, защото ще имаме много гаджета и няма смисъл да ревем все едно ни е последната връзка. Просто искам да кажа да не се отчайваме от живота, защото има много куп предизвикателства който ни чакат в големият свят да ги минем, а не да се разтройваме от дреболии. Независимо колко си голям или малък ти пак ще откриеш любовта, защото според мен ти ще се справиш с това предизвикателство и също така с още много дуги които ще те чакат да ги минеш. Любовта понякога няма отговор за това което си сторил или направил, защото когато сме нанранени правим глупости без да мислим и после съжаляваме за това което сме сторили. Е какво е заключението от всичко това? Че трябва понякога сами да си отговаряме на тези въпроси- защо го напрвих?,какво ми има?, и още много дуги. Искам да кажа,че любовната болка е временна и ще отшуми след няколко дена.затова нека да не се разтройваме от това и да мислим позитивно за живота.

Захари Първанов 8клас

© Захари Първанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Любовта: Стефан Данаилов- Без сълзи ( песен)
  • Еййй много свежо ми дойде това есе 😊 съгласен съм с Добри, че често ние си усложняваме живота. Ама ей на, това есе е много хубаво и ме усмихна. Има за какво да се разсъждава. Като например - най-добре любовта в нас самите към самия живот да ни води. Аз като бях осми клас пък хем за това не съм си мислил 😅 ама в девети клас си подстригах косата (имах по дълга) за да съм “хубав” за гаджето ми (което нямах и дори не бях срещнал, тъй де, евентуалното ми гадже) 🤣 ееех, хубави спомени!
  • Той живота не е кой знае колко сложен. Истината е, че ние си го усложняваме.

    "Затова ако сме скъсали с някого не трябва да седим в леглото и по цял ден и да ревем,че са ни зарязали, а трябва да стнем от него и да гледаме позитивно на живота, защото ще имаме много гаджета и няма смисъл да ревем все едно ни е последната връзка."

    Повярвай ми, в даден момент тя ще се появи. Да, точно онова момиче, онази жена след която светът никога няма да бъде същият. Никога!
  • Защото тогава всичко изглеждаше по-често: обичаш, не обичаш. И аз тогава се чудех как може хора, които са се обичали, да се намразят. Колкото повече навлизаш в живота, откриваш колко е все по-сложен
  • Как се шегувахме като малки на определението за любов...
    Любовта е като картоф,...
    разрежеш ли го, вътре е суроФФ....
  • Разликата преди 18 и след 18 е, че след 18 всеки сам носи отговорност пред закона за действията си. Преди 18 са родителите. Ако мислиш, че няма да направиш нещо, което да ги злепостави, правиш каквото решиш. Всичко опира до доверието и сигурността.
    Интересно есе, с личен поглед.
Предложения
: ??:??