14.06.2015 г., 23:15 ч.

Любовта няма години 

  Есета » Любовни
2391 0 8

Тялото има години, но душата няма. Тя е една топка от енергия и безкрайна любов. А родителите грешат винаги, когато твърдят, че едно дете не може да бъде истински влюбено, докато не стигне подходящите години. Нима те не са били млади? Нима не са изпитали любовта от хубавите и страни? Наистина ли не знаят, че тя подобни правила няма... Тя е просто едно чувство, което може да ни подлуди, може и да ни накара да се почувстваме живи... Нали именно те трябва да ни учат, че тя е нещо прекрасно? Или нима те още не са пораснали... Защото любовта не е просто дар от съдбата. Тя е дар от Бога!

© Шери Назми Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Родителите наистина са глупави. Аз като бях 7 годишен си имах гадже. Моята мацка беше на 9 години и много се обичахме. Всеки човек заслужава да изпита това чувство, наречено любов! Няма да възпрепятствам моя син, независимо на колко години е. Любовта е за всички! 6 от мен!
  • Хехе, имаш право! ^^ Благодаря ви!
  • Ето това е приказка!
    Безсмислено и приятно... Е защо пък тогава безсмислено? Не мечтае ли всеки за нещо приятно? Може пък в това да е смисълът - приятното! Мммм?
  • Шери, една 50 годишна жена е съгласна с теб и казва - "Годините нямат значение!"
    Когато на някой любовните трепети ме се струват наивни и смешни, значи са от тези хора, за които пише Вале - "не са изпитвали любов".
    Колкото до " И това ще мине..." - да, вероятно и това ще мине или поне ще бъде преболедувано. Всичко минава или поне се видоизменя.И така и трябва да бъде иначе сме в застой. Няма обаче малка и голяма любов, не винаги е е "вечна", но всяка Любов, на всяка възраст е важна и щастлив е този, който я познае!
  • Това са твоите мисли, да.
  • Както казах, не винаги зависи на колко години си.
  • Изцяло с Валентин /vale5/!
  • Всеки намира някога подходящия рано или късно .
Предложения
: ??:??