23.08.2011 г., 11:11 ч.

Мигове 

  Есета » Ученически
1677 0 4
1 мин за четене

   Опитвам се да си спомня кога за последен път съм се усмихнала на живота си. А да, сетих се! Tова беше точно преди няколко минути, когато затворих телефона след поредния разговор с него.

   Еех, ето че и поредният ден отмина като 3-минутна песен. Нашата среща беше като няколко мига, макар и целия ден да бяхме заедно. Чудя се кога минутите, часовете и дните на човек минават толкова неусетно? Разбира се, когато е щастлив, когато е изпълнен с любов и чувства и знае, че и той е обичан, когато усмивката не слиза от лицето му и когато смехът е постоянно в устата му. Когато е с любим човек и в ума му светът е розов и хиляди пеперудки пърхат в стомаха му. Когато човек е влюбен. Тези мигове са незаменими и незабравими. Тези мигове са най-хубавото нещо в суровия живот на човека. Тези мигове са безценни и не могат да се купят с нищо друго освен с любов. Тези мигове са най-желани по целия свят.

   Чудя се кога за последен път видях теб да се усмихваш? Но не мога да си спомня този момент. Явно не е толкова скорошен. Беше много отдавна, преди поредното момче да ти разбие сърцето. Да, беше болезнено. След него дори на някаква шега между приятели не си се усмихнала. Не е честно спрямо теб да гледаш как той продължава напред, а ти се застояваш в миналото. Момиче, живей живота си както ти си знаеш. Той не е единственият. Не се затваряй в себе си заради него. Бъди отново щастлива и се чувствай обичана от нас - твоите приятели.

© Мая Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрав!
  • Благодаря ти Веске, винаги се радвам на положителни мнения
  • Благодаря ! Радвам се, че се е харесало. Усмивката не винаги означава щастие, но тези усмихнати мигове винаги се забелязват и остават нах-хубавите моменти
Предложения
: ??:??