5.06.2008 г., 9:53 ч.

Мислех, че съм го забравила 

  Есета » Любовни
2753 0 6
1 мин за четене
 

Мислех, че съм го забравила
Мислех, че съм го забравила. Той се отдръпна и аз не бях мислила за него от месец. Лъгала съм се. Любовта ме е заблудила. Не бях изпитвала чувството обич със седмици, но тогава той ме заговори. Усмихна се, разсмя ме. Почувствах отново привличането към него, което бях забравила. Имах чувството, че то никога не ме е напускало. Отново виждах само него сред тълпата хора. Мислейки за него, чувствам как сърцето ми тупти с луда скорост. Очите ми се изпълват със сълзи, щом не го видя дори за малко. Губя гласа си, щом в мислите ми е той. Не бях изпитвала тази болка отдавна  и мислех, че съм го забравила. Не беше така. Непоносимо е, че всеки път, когато се замисля за него, полудявам. Почвам да говоря само за него и губя малкото останала радост в мен. Разбрах, че не е лесно да забравиш човек, когото си обичала. Имам чувството, че той ще е винаги в мислите ми, в сърцето ми и никога няма да се отдалечи достатъчно, че да го забравя. Вече искам да си отиде това чувство,  което ме кара  да страдам. Искам да извикам силно, с колкото глас имам и да спра времето. Ще го върна до момента, когато разбера, че той е нещо повече за мен. Искам съдбата да отклони пътищата ни и да го забравя. Да не помня дори името му. Толкова силно искам да се измъкна от любовта, която изпитвам към него. Тя е болка и лъжа, която ме кара да страдам. Любовта ме излъга. Тя ме накара да си мисля, че съм го забравила. Накара ме да мисля, че е изчезнала с нея и болката. Отдъхнах си за малко, но тя пак се завърна и ме мъчи. Мислех, че съм го забравила, но любовта отново затвори очите ми за истината.

© Мария Грънчарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ох, мила успя да ме разчувстваш. Като прочетох творбата ти се сетих за човек, към който изпитвах подобни чувства и толкова пъти съм си мислела, че съм го забравила и съм се заблуждавала Сега до мен има друг човек, който е целият ми свят, но този, който "забравях" още помня и понякога боли но живота ни поднася всичко. Преди и аз пишех за него, но незнайно защо спрях. Хареса ми как си изразила чувствата си. Надявам се че си срещнала някой който не искаш да забравиш
  • Благодаря ви за коментарите и поздравите...
  • Миличка, нямаше да коментирам, ако не бях видяла на колко години си. Любовта е най-прекрасното чувство, но тя често върви ръка за ръка със страданието. Ще мине време, ще го забравиш твоето момче.Но заедно с това ще разбереш, че е по-добре да си влюбена безнадеждно, отколкото с безразлично и студено сърце. Желая ти щастие!
  • Дали любовта не е онази изстрадана мъдрост, дълбоко укрита в нас...?
  • И аз си мислих ,че съм го забравила..но вече 3 години все за него си мисля,колкото и далече да е от мен.... росто съвет не говори ,не мисли,не искай да си с него иначе може и ти като мен 3 години да го чакаш,да го искаш и да го нямаш..гледай напред...
  • много е хубаво наистина много ми хареса докосна ме поздравче
Предложения
: ??:??