13.02.2009 г., 14:29 ч.

Моето небе 

  Есета » Лични
1530 0 10
1 мин за четене

 

Не си рицар, затова не е нужно да ме будиш с целувка от стогодишния сън. Само така живея, дишам, чувствам. Моля те, нека остана с широко затворени очи! Стига ми да съм обичана, за да остана завинаги красива. Твоите очи са моето огледало.И не искам непроходими и заплетени розови храсти да пазят сърцето ми (та нали повече "боли от ненанесените рани"), то тупти единствено в ръцете ти. Не искам пак да съм безсилна и уморена от заблудените мисли, намирам решение щом облегна глава на рамото ти.Като гнездо за самотна птица, прекършените криле са излекувани от един единствен споделен миг нежност и топлота. Любовта ти е моето небе - чувствам се свободна, а всъщност съм си у дома...

Ако трябва да напиша нашата приказка, не бих могла да опиша магическите чувства, които помнят морето, парка, вятъра, луната при всяка наша среща.Не бих могла да опиша тишината, красивата...Думите са просто "с теб съм" и това ми стига...

П.С.: От повтаряне на "обичам те" през всички 364 дни, вече се е гравирало в сърцето ти. Затова днес... просто ще пропусна. :)

 

© Таня Атанасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много чисто и истинско
  • Мерси, мила!
  • Прочетох го 4,5 пъти, но имах малък проблем с кирилицата и за малко да забравя- Прелест! Есетата ти са ми любимите от творчеството ти "Думите са просто "с теб съм" и това ми стига..." Бъди обичана и щастлива!
  • Много ви благодаря!
  • Един миг споделен е достатъчен!Бездумен и въздействащ!
    Поздрави, Таня!
  • Таня, признавам си, че тези мисли в синьо не съм ти ги подсказвал по никакъв начин ... Ясно е, че сетивата ти са будни, поне през последните 100 години
  • Браво!
  • Супер, много ми хареса. Толкова е реалистично. Не са нужни драми, сълзи, болка, за да бъде една любов истинска и вечна . Поздравления от мен, Танче .
  • Сега е време да се казвет тези неща, защото после няма да ти се иска. ок.
  • Пиленце, хареса ми! Много е нежно и истинско, както винаги успяваш да ме грабнеш! И все пак, толкова ли е лошо "да те събудят с целувка"...? : )))) Целувки
Предложения
: ??:??