14.06.2012 г., 0:03 ч.

Можеш ли? 

  Есета » Любовни
1994 0 1
2 мин за четене

Можеш ли?

 

    Можеш ли да кажеш на вълните да спрат да блъскат брега? Да забраниш на морето да се вълнува? Можеш ли да кажеш на бурята да утихне и да се скриеш от вятъра, който се спуска към теб?

 Можеш ли да кажеш на едно сърце - престани?

Спри да обичаш? Да изгониш и забравиш едно сърце, обичащо съвсем доверчиво, простичко, по детски. Намерило усещане за живот и топлина от разгорял се огън пред вратата ти!

Можеш ли да кажеш на едно сърце - кротувай, не гледай, когато вижда и разпознава любовта, която минава над него и събира всички сили да направи своя лъвски скок и да се вкопчи в нея и да продължат полета си заедно?

Да, на това сърце, което успя и скочи и се хвана, но любовта беше прекалено силна и не беше за него, колкото и високо да бе скочило то! Сърце, което оживя, сякаш да направи последния си скок, за да падне от много високо и да загине отново.

Две разбити и ожулени в неравностойна битка ръце, ръце, останали без сила... и едно простреляно сърце с дълбока рана, с остри очертани ръбове, от които блика кръв и не спира, не зараства, а кърви и боли!

 Можеш ли да се разгневиш за това, че са такива?

Нежните и топли ръце на любовта ти изцеряваха раните с докосване... но тях ги няма!

Изпуснаха сърцето и то се свлича окървавено, пулсиращо неравномерно, но още живо... в улея, надолу, към тъмнината, където са паднали всички сърца и са разстреляни безброй мечти... там, откъдето не се излиза!

Какво съм, ако имам всичко, а нямам любов?

Не съм ли като ламарина, която дрънчи?

 

Тази любов, която не се величае, не завижда, не държи сметка за злото и покрива множество грехове... тази, която е дълго търпелива, нежна и милостива!

 

Тази любов, която се оказа невъзможна за сърцето, но дори и греховна, ненавременна, тя е тук...

Дори объркана, натрапчива... пак е тук,з ащото е жива в сърцето... истинска е и докато сърцето още тупти и пулсира, нея още ще я има!

 

 

© Даниела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много анатомично и патоанатомично ("и едно простреляно сърце с дълбока рана, с остри очертани ръбове"!... Да не сте студентка по медицина?... Може би наскоро сте си взела изпита по патоанатомия?
Предложения
: ??:??