12.02.2006 г., 14:14 ч.

Моят най-добьр приятел 

  Есета
27602 0 4
1 мин за четене

Какво му трябва на човек за да живее?Какво му е нужно, за да продължи напред,преминавайки препятствията на живота?Трябват му приятели, но не е вьпросът в количеството,а в качеството.Понякога ти е необходим само един приятел, за да се чувстваш прекрасно.Аз лично не се стремя кьм многото,на мен ми е необходим просто човек,на когото мога да вярвам.Олицетворение на добротата,искреността и чистата душа.Това за мен е моят най-добър приятел-Елизар.
Искреността и чистотата на душата му се четат в очите му.Това е човекът, в чиито думи имам вяра,един от малкото хора на този свят,които искрено обичам.Съчувствието е вродено в неговата личност.
"Моят малък брат"-често пьти го наричам по този начин,защото неговата душа е толкова близо до моята.Често пъти сьм чувствала сърцето си окъпано в болка,загубила мечтите си-превърнати в илюзии и като звезден прах разпръснати в пространството,аз нямам сила да се усмихвам,нямам сила да се радвам на живота.Той е човекът,който изравя душата ми от пепелта и я съживява,вдъхва и от живата вода на добротата си и отново слага в ръцете ми вярата в живота и надеждата.
За мен Елизар е моята упора-моят духовен крепител,той е моята светлинка в мрачния тунел,пътеводната звезда-напьтствашта ме по време на дългото пътуване.Не са ми нужни думи, за да изкажа какво е за мен приятелството му,защото той го знае и го чете в очите ми.
В живота си мога да се съмнявам в хиляди нешта,но не и в него.Какво са приятелите за нас?Какво бихме направили за тях?Отговорът на двата въпроса е един и същ-Всичко и ако на този свят има човек,в който вярвам и на когото бих казала всичко-това е Елизар.

© Теодора Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не казвам, че не е хубаво да имаш приятели, а просто, че това може да си го напише в дневника! когато искаш да публикуваш в сайта пише ясно - "Произведения без художествена стойност и разни графоманщини НЯМА ДА ПУБЛИКУВАМЕ".
  • това не е разказ. изляла си си душата, но няма литературна стойност
  • Благодаря ти много
  • хубаво описание
    хубави идеи...
Предложения
: ??:??