30.07.2020 г., 11:36 ч.

Мълчание – гарант за вътрешна промяна 

  Есета » Философски, Лични, Други
1440 2 2

 

  Мълчанието на някого предизвиква в теб същия отговор – мълчание. В сърцето и в ума ти отекват мисли, викове, гняв, любов, спомени... и какво ли още не... Анализи, чувства и състояния се сменят и чертаят нови пътеки в лабиринтите на тишината. Създават се други мостчета и откриваш странни възможности, които те провокират към съвсем различни действия, променено отношение към всичко скъпо и важно за теб и усещания, които никога не си подозирал, че може да изпитваш... Мълчанието е гарант, че започва промяна отвътре. Труден път – пътуване към себе си... Всичките ти съмнения, страхове и всякакви превъплъщения се блъскат в стената „Мълчание”. Вътрешната ти вселена се взривява и достигаш онази точка на необратимост, която те прави друг... за някого...

 

                                                                  © Павлина Петрова

© Павлина Петрова Всички права запазени

Произведението е включено в:
  1539 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Стойчо. Провокира ме много лично преживяване, но се опитах да обобщя и мисля, че разсъжденията ми могат да се приложат за всякакви „мълчаливи отношения” между партньори – професионални, любовни, приятелски...
  • Много стойности се преосмислят в мълчанието.
    Знаем,че има монаси, които приемат обет за мълчание до живот.
    Поздравления, Павлина!
Предложения
: ??:??