1.07.2007 г., 9:02 ч.

На къде отиваме? 

  Есета
2153 0 2
1 мин за четене

Животът е едно неспирно колело. Още с раждането си ние започваме да въртим педалите. С всеки изминат ден въртим все по-силно и все повече се измаряме. Въртим и обикаляме света. Минаваме по улиците на живота, заглеждаме се в останалите колоездачи, а понякога караме заедно. Срещаме различни лица, по-скъпи и по-обикновени колелета, по-нови и по-износени от  времето гуми. Понякога се измаряме, но винаги намираме сили да продължим по пътя си. И пак въртим, и въртим и срещаме още хора. С някои отново караме заедно, пътищата ни се сливат или се разделят. Отново се измаряме и с всеки следващ път по-трудно намираме сили да продължим. Един ден вече осъзнаваме, че е по-лесно да спрем и точно това правим. Колелото загнива, гумите омекват, а образът ни все повече избледнява, докато в един миг просто изчезваме. Боли ни, защото осъзнаваме, че умираме, а още повече ни боли от това, че никой няма да тъгува за нас. Няма да има кой да плаче на гроба ни или да остави цвете. Ако сме вярвали може би ще отидем в рая. А ако не сме? Тогава какво ще стане с нас? Дали душите ни ще се скитат наоколо или просто ще изчезнат? Не ви ли е страх да изчезнете? Не е ли достатъчно страшен фактът, че вие просто ще престанете да съществувате? Каква болка! Затова трябва да вярваме! Няма значение в какво. Самата вяра ще поддържа една част от нас винаги жива. Вярвайте! Бъдете вечни! Усмихвайте се на колоездачите, с които се разминавате!!!

© Петя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • страхотна тема...много ми допада..вдействителност много често се замислям над тези редове:
    Няма да има кой да плаче на гроба ни или да остави цвете. Ако сме вярвали може би ще отидем в рая. А ако не сме? Тогава какво ще стане с нас? Дали душите ни ще се скитат наоколо или просто ще изчезнат? Не ви ли е страх да изчезнете? Не е ли достатъчно страшен фактът, че вие просто ще престанете да съществувате?...аз съм на 12 ..и почети всеки ден си задавам тези въпроси..
  • МИЛО ,ДЕТЕ,ВЪВ ВАС СА ЗАЛОЖЕНИ МНОГО НАДЕЖДИ!И ВИЕ ПОТВЪРЖДАВАТЕ,
    ЧЕ Е ТАКА!ЗА ДА ОЦЕЛЕЕМ , И ДА НИ ИМА НИ Е НУЖНА ВЯРА!ПОВЕЧЕ ОТ ВСЯКОГА!ПРЕКЛАНЯМ ТИ СЕ , ПЕТЯ! КОЛКО ТОЧНО НАПИСАНО И СИ ДАВАШ СМЕТКА,
    А ИМА ТОЛКОВА ХОРА НА КАКВА ЛИ НЕ ВЪЗРАСТ,НЕУСМИСЛЯЩИ ...
    ПИШИ , ПЕТЯ !ЖИВОТА Е БОРБА,НО АЗ ВЯРВАМ. ПОЖЕЛАЕЛИ ЕДИН НАРОД
    СИЛНО,ЩЕ НАСТЪПИ ВРЕМЕТО НА ПО -ДОБРИЯ ЖИВОТ!АЗ ГО ЖЕЛАЯ,ЖЕЛАЕШ ГО
    И ТИ ...
Предложения
: ??:??