9.02.2008 г., 15:04 ч.

Най-ценното  

  Есета » Други
3490 0 3
1 мин за четене
 

Приятелство?

Преди време мислех, че го няма. Просто не бях открила човек, който наистина да считам за приятел. Човек, който да ме познава толкова добре, че да може да предвиди всяка моя реакция, да ме подкрепи във всяка ситуация.

 Но неотдавна срещнах този човек.  Имах чувството, че я познавам от векове, а я едва познавах от няколко месеца. Всичко беше страхотно, бяхме постоянно заедно. Тя бе единственият човек, но когото можех да се доверя изцяло.

Един ден тя сякаш просто забрави за мен, престанах да я интересувам. Започна да движи с други „приятелки". Аз страдах много, болеше ме, че вече не я интересувам.  Тогава се поддадох на гнева си, на емоциите, наговорих й неща, които не биваше да й казвам. Бях решила, че това е краят.  Говорихме  дълго, сдобрихме се, но и до ден днешен чувствам, че в душата й нещо се бунтува. Разбира се, тя не е толкова близка с мен, както с другите си „приятелки" и това ми тежи. Веднъж тя ми призна, че няма човек, с когото да споделя, така както с мен. Каза ми, че дори хората, с които е постоянно, не са й толкова близки, колкото аз. Всеки ден обаче, аз се убеждавам в противното. Прекарваме все по-малко време заедно.

През този период от време разбрах, че приятелството е най-ценното нещо на света и човек никога не бива да се усъмнява в приятелите си, защото в противен случай има опасност да ги загуби. Щом си нарекъл някой човек приятел, това означава, че си го приел в сърцето си и неговото място винаги ще е там.

© Анастасия Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • хубаво нещо е приателството.но за съжаление е по рядко срещано и от "истинската любов"...не веднъж съм била разочарована от приателка,и колкото по-навътре съм я приемала в сърцето си, толкова по-силно е било разочарованието - дано никога не ти се случи,дано...
  • Приятелството е хубаво нещо,но трябва да бъдеш наистина сигурна,че е истинско.Защото в противин случай рискуваш не само загубата на така нареченият ти преятел,а нещо повече от това.Губиш всички онези ценни за теб неща,които си споделила през всичкото това време.Освен това трабва да знаеш,че приятел не е онзи,който умее да те изслуша,а този,който ще съумее да съхрани в сърцето и съзнането си всичко казано му от теб независимо от времето,което ще измине.Дано намериш едно такова приятелсто.Успех!
  • Истински приятел е може би този, за който нуждата да го го има е по-голяма от времето, през което сте заедно...
Предложения
: ??:??