15.04.2014 г., 21:21 ч.

Наранена. Предадена. Сама. 

  Есета » Лични
1543 0 3
1 мин за четене

Кой постъпи така с това дете? Кой го превърна в това чудовище, което е сега? Тя беше толкова чиста и неопетнена. Кой глупак разби надеждите и мечтите ù? Кой...
Не я познавам. Не познавам жената, която стои в огледалото.
Пълна с емоции, но все така празна.
Няма я усмивката, няма следа от всичко хубаво, което бе преживяла. Останали са само белези и спомени. Спомени които я държат жива.
Боли я най-много, когато я предадоха близки хора. Но кои са близки и кои далечни? В един момент тя си даде сметка, че е сама. Че няма никого до себе си, освен семейството си, но и те бяха далеч.
Стана студена. Наранява хора наред и не и пука за тях. Вече не може да страда за чуждото нещастие. Все едно и е.  Няма чувства, никакви. Нито лоши, нито добри. По-студена е от камък . Цинична. Арогантна. Високомерна.

И тогава срещна този, когото тя търсеше през цялото това време. Този, който я превърна в това зло.
 И знаете ли какво се случи?

За съжаление приказката няма щастлив край.

Тя му се отдаде отново, отвори сърцето си. Намери онова дете, което беше дълбоко заровено в нея. Повярва. Мечта. Беше дори за кратко щастлива. Забрави за ледената курва, която беше.

А той се подигра отново с нея и чувствата и. Това беше. Тя е вече загубена. Тя е една сянка. Сянка без душа, мисли  и чувства.

Скъпи читатели, видите ли глупака, който го стори не го отминавайте просто така. 

Заради нея и заради всички следващи, които ще нарани по този начин...

Аз не мога. Ако аз го срещна отново, ще се влюбя...

 

© Таня Тодорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Абе, аз тъкмо си мислех, когато го срещна да му бия един здрав шамар на този калпазанин, а то...
    Ето ти едно поздравче по темата, за теб момиче, то що е живот все е пред теб:
    http://www.youtube.com/watch?v=VSFx-Cek7pA
    Поздрави!
  • Наистина ме докосна,припомних си как се подиграха и с мен.Как обичах толкова силно,добри застанах срещу родителите си заради една любов и беше голяма грешка.Спомних си за нощите през които плачех без глас за тази любов,която разби сърцето ми Пожелавам ти да намериш щастието и истинска любов
Предложения
: ??:??