9.01.2009 г., 1:01 ч.

Не бъди безразличен 

  Есета
3683 0 3
2 мин за четене

                                        Не  бъди  безразличен!

Всеки ден ние се питаме в едно и също нещо – можем ли да бъдем безразлични?

Днес безразличието е сякаш  да се откажеш от реалността, в която живееш и някак си
 да заживееш в друга, но всичко това нужно ли е?
Когато заемаш тази позиция на безразличното и безликото същество, то тогава не
губиш ли всичко?
Не си ли твърде слаб, за да бъдеш различен в този живот, защото  за да бъдеш различен не трябва да си безразличен,  а за това се иска да бъдеш смел и силен.

Не разбираш ли, че изходът не e в това да бъдеш безучастен  в света, в който ти имаш шанса да  се изградиш като личност? Винаги е по-лесно  да кажеш, че няма какво да направиш и че си безсилен, но в това ли се крие решението на проблемите ти?
Заемайки тази страна на безразличие, в която си изпаднал,  наистина не можеш да промениш света около себе си и да почувстваш, че нe си дух и няма да бъдеш!

Но ти си човекът, който прави днес от възможното невъзможно, защото винаги си  гледал безучастно на всичко, което те е заобикаляло. Сякаш си се оставил по течението на проблемите, но това не е решението! Само от теб зависи  да ли ще ти се хареса този агресивен, повърхностен и труден живот, в който може да попаднеш, ако не се събудиш от съня си, така наречен „БЕЗРАЗЛИЧИЕ”.

Твоето безразличие определя в какъв свят ще живееш, накъде искаш да продължиш, но знай, че ти си тази личност, носеща  промяната в своята душа. Само ти можеш да  направиш   от себе си „ЧОВЕКЪТ”, който искаш да бъдеш, но трябва и да  си кажеш, че можеш да създадеш един по-добър свят за теб и твоите деца.
Сартр казва така:
„Камъкът не може да избира  какъв да бъде
.
Трябва да избереш дали и ти искаш да бъдеш тази мъртва и  безчувствена субстанция  или да сграбчиш силно възможността  и да почувстваш промяната.

 

Човече, не се предавай, защото сам си се  борил, сам си успявал и сам ти можеш да бъдеш онова, което си мечтал и искал да бъдеш през трудните дни от живота ти!


НЕ БЪДИ БЕЗРАЗЛИЧЕН!

© Ноно Якимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прекрасно есе!
  • Моите адмирации, приятелю!
  • Много ми хареса, надявам се да носиш прояната в себе си Не разбираш ли, че изходът не e в това да бъдеш безучастен в света, в който ти имаш шанса да се изградиш като личност? Винаги е по-лесно да кажеш, че няма какво да направиш и че си безсилен, но в това ли се крие решението на проблемите ти?- ТАКА СИ Е, ЗАТОВА ТРЯБВА ДА ОТСТОЯВАМЕ И ДА СЕ БОРИМ ЗА УБЕЖДЕНИЯТА СИ
Предложения
: ??:??