28.12.2008 г., 8:54 ч.

Не че нещо 

  Есета » Философски
3238 0 14
2 мин за четене
 

Не че съм извратен, но някак ми е сладко да гледам вътрешностите на разчленено тяло - напомня ми какво представлявам всъщност под маската си.

Не че съм мазохист, но сякаш ми е приятно да ме събарят и ритат - успявам да разбера колко бързо мога да се изправя.

Не че ми пука особено, но искам да знам какво мислят хората за мен - така разбирам как изглеждам отстрани.

Не че не обичам да чета, даже е истинско вълшебство - но ме е гнус за пореден път да осъзная, че животът на литературните герои е по-истински и смислен от моя собствен.

Не че вярвам в някой горе, но лицемерно си се моля - мълчаливо милея за чувството за безизходица, когато нищо не зависи пряко от мен.

Не че не обичам да мечтая, дори го намирам за прекрасно - но ненавиждам мига, в който мечтата ми се превръща в пепел.

Не че съм луд по парите, но ми е хубаво да имам - после с перверзно удоволствие се изненадвам за какви глупости съм ги изхарчил.

Не че обичам да ми е тежко, но редовно преяждам - интересно ми е кога ли ще спра.

Не че ми е особено кеф да се напия, но алкохолът разчупва реалността - не ме кара да загърбвам онова, за което наистина ми пука.

Не че съм фен на безсмислието, но често плача - просто проверявам дали не съм забравил какво е, макар смисълът да ми се губи.

Не че обичам да се смея - тук излъгах - обожавам да се смея. Но не умишлено, непряко в смеха намирам смисъл.

Не че ми е приятно да ме лъжат, но понякога обичам да ми го причиняват - помага ми да си следя реакциите.

Не че одобрявам лицемерието, но самият аз го поддържам живо - често се чудя колко ли далеч мога да стигна.

Не че си падам по самоубийствата, но винаги съм се питал какво е - вероятно цял живот ще трупам смелост да го направя.

Не че обичам смъртта, но от малък й се възхищавам - чудя се за какво ли ще си мисля като ме удари в гръб.

Не че обичам болката, но тя е безценна - припомня ми, че няма нищо по-ужасно от физическото изтезание... нищо.

Не че ми се иска да гладувам, но сякаш тайно копнея за това - живеенето се превръща в самоцел. Нима не е велико?

Не че обичам страха, но нима не е полезен? - винаги се изненадвам от нарастващата си уязвимост.

Не че си падам по самотата, но и тя си има своя чар - тогава осъзнавам колко всъщност струвам.

Не че паниката си струва уважението, но и нея оценявам - интересно е като затъна в собствената си безпомощност и глупост... стига да можех да се гледам отстрани.

Не че съм луд, но ми има нещо - все още не съм се опознал.

Не че не искам да го направя, но ще трябва да изживея огромно разочарование.

Не че съм луд... но бих искал да бъда!

© Йосарян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • страхотно е
  • хм...dgeorgieff, благодаря ти за споделените мнения по моите текстове. Оценявам ги предимно, защото от тях личат задълбочени мисли по проблемите, който засягам. Поздрави
  • е ти просто си невероятен, ч ак ми се прииска да те познавам
  • Благодарско
  • Просто нямам думи .. !! ЕВАЛА пич .
  • Умен човек.И интересен. И талантлив.Не че нещо, ама безкрайно верни и изживени до болка неща.....Поздравления.
  • Еха, благодаря на всички читатели, които са споделели мнението си Весели празници
  • Едно от най-добрите неща, които съм чела в последно време. БРАВО!
  • оригинално и смислено! (:
  • Много интересно и новаторско. Хубаво е да прочетеш и нещо различно, което се докосва много до реалността. Браво!
  • дяволски добро
  • Не че нещо, но... мазохистично ми хареса
  • Благодаря ти за коментара, миленски този път бирата няма нищо общо да си жив и здрав ииии до догодина
  • Не че нещо, ама т'ва хич не е празнично, мой чорап. Пак си прекалил с бирата май ;п. Иначе какво мога да ти кажа, освен че... си прав, да го вземат мътните, и толкова трудно някои ще разберат колко си прав, че чак ми се плаче.
Предложения
: ??:??