19.11.2019 г., 19:59 ч.

(Не)тривиални проблеми 

  Есета » Социални
859 0 3
1 мин за четене

Държавният секретар за изследвания, развитие и иновации призна тази седмица, че съкращаването на BG бюджета принуди "по-ниски очаквания" за еквивалентността между маса и енергия, дадена от израза на теорията на относителността. Така в България формулата E = mc2 стана E = mc1, тоест еквивалентната енергия (E) има тенденция да се изчислява като масата (m), умножена по скоростта на светлината (c = прибл. 3 × 108 m / s), повдигнати на едно и не на квадрат.

 

"Квадратът предполага допълнителен разход, който е достъпен само за страни с по-голяма икономическа дареност", казва публичната институция към Министерството на икономиката, промишлеността и конкурентоспособността. "Трябваше да избираме между това или да намалим интензивността на гравитационното поле, с каквото това означава…" -каза той. Предприятието не изключва връщането към първоначалната формула  "веднага когато се постигнат наличните ресурси за нея".

 

Решението не отне много време за да предизвика протести сред научната общност, която счита че "остава малко енергия за да се посветим на изследвания, за да възстановим основните изчисления за определяне".

Държавната агенция за научни изследвания припомня  че от 2016 г. броят на x- ове, които всеки изследовател може дa намери всеки месец, е намален до три. "Числото  π беше ограничено до десет десетични знака, докато във всяка друга страната няма установена законова граница, защото се разбира, че реалността е такава, каквато е"- твърдят източници от агенцията. Всичко това, в допълнение към цялата модификация, с катастрофални резултати...

 

Радикалното намаляване на самата структура на реалността отдалечава България от европейските протоколи, осъждайки нейните жители на по-малка и по-несигурна физическа среда

 

PS: следва... топлото енерго вдигна голям скандал че формулата би трябвало де е "E = mc3"

© Александра Лазарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??