20.08.2010 г., 20:22 ч.

Някои положения от учението на гоите 

  Есета
1211 0 0
4 мин за четене

Някои положения от учението на гоите

 

Гоите, като земни хора на живота СЕ РАДВАТ и затова жизнените действия и преживяванията, които ги съпровождат, те се опитват непрестанно да съединяват със следващата крачка в живота. Те смятат, че основното за човека е ДА ПРАВИ КРАЧКИ в живота, да се движи, и то да се движи ПО ПЪТ единствен, предначертан и перспективен. При това, както аз разбирам, това жизнено движение те го свързват често с буквално движение по ГЕОГРАФСКИ пътища с надеждата да попаднат в особените пространства на гоите, за които има специални пространственo-географски и времеви врати. Така че, ако човек не се движи по специално указание, ако няма късмет и благословение, то попадането в такава врата е почти невъзможно…

 

Гоите вярват в любовта. Смятат, че за да е сериозно мотивиран за гойския живот мъжа-гой трябва да има жена, която да обича – Дара или Валкирия или лична жена, лична Валкирия. Те смятат, че пътищата на света се съдържат в косите на жената, в косите на Валкирия и когато тази любов съществува, те са БЛАГОСЛОВЕНИ в своите пътища. И това благословение е трайно САМО ако мъжа почита Валкирия като определяща, или одобряваща пътищата му, неговите действия да са съгласувани с нея. На нея те гледат като на царицата в кошера, жизнедателка – източник на вдъхновение и смятат, че с нейните правила и жизнени предпоставки гоят трябва да се съобразява.

 

Според учението на гоите Рокът е лъч, който води човека по неговия жизнен път и чертае неговата съдба.

 

В книгите на Сергей Алексеев “Съкровищата на Валкирия” /СВ/ се съдържат следните мисли от учението на гоите, които представям на вниманието на читателя тук: за съединението на волята на човека-войн с волята на рока; за връзката и паралела между един ИЗЖИВЯН ден и цял един изживян ЧОВЕШКИ ЖИВОТ; за предназначението на човека-гой.

 

  • “Силата на ВОИНА е в способността му да се ПОДЧИНЯВА на рока си /на съдбата си/. Рокът води човека от рождението до смъртта, от Млечния път до Последния. Но в житейската суета рядко се среща човек, който би могъл прозорливо да ПОЧУВСТВА водещата му ръка. И само войнът, сложил десницата си върху ръкохватката на меча си, заедно с оръжието вади от ножницата СВОЯТА СЪДБА. Слепият човек няма да види и прочете нейните знаци, гордият ще се възпротиви, а победата ЩЕ ДОСТИГНЕ само този, който СЪВОКУПИ своята воля с волята на рока.”

 

  • “Не напразно Авегата каза, че за ЕДИН ДЕН човек преживява цял ЕДИН ЖИВОТ, но в миниатюра. И са налице всички етапи – от утренното раждане до вечерната смърт. Има радости и тъги, разочарования и надежди, любов и ненавист. И ако твоята воля се съвокупи с волята на рока, то може БЕЗКРАЙНО да се разтяга времето, и, по същество да се усети безсмъртието, изживявайки един ден като един живот.”

 

  • Думи на Дарата към Гриф 3-та книга СВ: “Светът на гоите се е съхранил и съществува само ПОРАДИ ТОВА, че в него се съблюдава най-строга дисциплина. Кощите отдавна биха проникнали във всички сфери на нашия живот, ако ние се предавахме на страстите и слабостите. На мен ми е трудно да ти говоря на  теб, война, който си изминал труден път. Нека да ти служи за пример рокът на Георги Жуков**. Святогор му връчи мечът и вложи в него своята воля. Но доблестният избранник на Атенон, след като победи Бесноватия Кощ**, поради своите житейски страсти не посмя да повдигне меча** си на Земноводните твари**, които го бяха обкръжили от всички страни. Ти нали знаеш Грифе как завърши своя войнски път този витяз – командващия Уралския военен окръг? И то по протекцията на Стратега. Кощите** му намериха слабото място и мигновено му отнеха волята, отклониха го от рокът му…”

 

Край

 

Румен - Лесничея                                                     09.05.2012 г.

 

---------------------------------------

Бесноватия Кощ** - Хитлер

 

Кощ или кощи** – това са напреднали из-гои, хора, които вярват, че света зависи от тях, и които мир не намират, поради идеята за преобразуване на съществуващото положение. Кощ е бил, например Аристотел, Хитлер, а Александър Македонски гоите наричат Великия Изгой…

 

Георги Жуков** - това е маршал Жуков, славен военачалник, изиграл съществена роля за победата над Хитлер. Гоите са го наричали стратег. Независимо от това имал си е и слабости, а именно, имал е слабост към жените, да притежава жени, нищо лошо, но в качеството си на увлечение това му е попречило да изпълни  някои жизнени задачи.

 

Земноводните твари** - според гоите има и хора, които се отнасят към категорията на Земноводните, които по исторически причини не са постигнали втвърдяване на мозъка и от тук разликата в морала и постъпките им по сравнение с Земните хора /гоите/.

 

Меча** - меча в света на гоите има и символичен смисъл – символ на волята, на оръжието, на възможността да се противодейства въобще.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??