8.05.2010 г., 12:59 ч.

Няма случайни неща 

  Есета » Други
1673 0 2
1 мин за четене

Тук искам да опиша едно преживяване относно вътрешната връзка между хората.

- От няколко дни си мислех за един приятел. Една вечер мислите ми за него бяха придружени с интуитивни чувства, усещането беше сякаш ей сега ще се материализира пред мен. След това ми се прииска да си пусна музика, която също ми напомняше за него - (определено това беше един от онези случаи, когато душите ни се разбират да се срещнат, без ние да подозираме за това). На сутринта след въпросната вечер реших да си остана вкъщи - (едно странно силно усещане ме накара да не излизам точно в този момент). Четох. След това седнах да пиша. Тетрадката ми свърши и някакъв импулс ме подтикна  веднага да стана и да отида да си купя нова. Не се качих на колелото, както обикновено правех.  Също ми хрумна да мина по друг маршрут към книжарницата, от която смятах да си купя тетрадката - (което също ми се стори странно). Та вървях си устремено към книжарницата и от един магазин излезе точно този мой приятел и всичко беше повече от странно. Възхитих се на интуицията, която води хората. Изпращах му хубава енергия по времето на нашата среща. Може би Бог ме изпрати при него, за да му помогна, а може би и обратното, но след тази среща ме осени едно голямо прозрение - осъзнах, че човекът, който вярва в себе си, не говори, а действа... той се интересува от това как може да служи като отдава любовта си.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И на мен се случи! Една седмица ми се въртеше из главата един познат. Почти всеки ден чувах една песен, която ми напомняше за него. Не съм мислила, че мога да го видя (не съм в България). Не можех да си го обясня, така че накрая реших, че изпитвам някаква носталгия към отминалите дни. Но снощи една приятелка ми прати линк от сайт в който имаше статия за автомобилна катастрофа. Прочетах я и едва повярвах на очите си. Ставаше въпрос за моя познат и трагичната му смърт във въпросния инцидент. Все още съм шокирана-не мога да повярва. И преди съм имала подобни усещания, но никога толкова ясно изразени. Вярвайте в собствената си интоиция, тя няма да ви подведе.
  • Сьгласна съм с теб!И на мен са се случвали подобни неща!Поздрави!
Предложения
: ??:??