3.11.2022 г., 14:29 ч.  

О, Китай! 

  Есета » Лични
790 6 15
1 мин за четене

   Не е трудно човек да прочете китайската конституция. 

   В нея лесно стигнах до извода, че: който убива преднамерено, изнасилва,краде,поддава се на корупция и я практикува, независимо какъв пост в държавата заема:подлежи на съд!

   И така, след като прочетох анализа на Министерството на вътрешните работи, хладнокръвната оценка на Прокуратурата и Следствената служба на Република България, се стъписах!

   Добре е, че не живеем в Китай!

   В паралелен аспект трябваше поне един Президент на Републиката да бъде осъден за държавна измяна, няколко премиери да са в затвора, за министрите пък да не говорим!

   Стадионите в областните градове щяха да бъдат публични екзекуционни терени за корумпирани партийни лидери, крадци, изнасилвачи и шефове на банки и банди с разнообразен репертоар...

   И колко щеше да остане от измисления елит на Републиката!?

   Щяхме да останем почти без държавна администрация, без Прокуратура,без съдебна система, правоохранителни органи, нямаше да има кандидати за депутати, Народно събрание нямаше да има!

    Средствата за масовото осведомяване,поради липса на корупция щяха да фалират и още колко измислени социолози щяха да влязат в производството...

 

Събудих се.Бях оцелял в този социален кошмар.

И все още съм жив. 

 

 

 

© Стойчо Станев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за коментара, Мария!
    При наличието на нашия Парламент, който работи като Конвент,(поради липса на правителство,което е с прерогативи за законодателна инициатива)едва ли ще се роди нещо ново.
  • Харесах! Остава за мене загадка защо в нашият парламент няма наблюдатели от китайското посолство, от руското посолство, от румънското и ...да чуят и видят Кой ? кове позициите ! И тогава да се вписват в приятелски отношения, договори, сделки./.Само си мисля/
  • Благодаря за коментара и оценката, ИнаКалина!
    "Ти на мене-аз на тебе"!Любимата ми игра!😍
  • Слава Богу! Било е сън... А сериозно казано- хайде да не си разваляме хубавите роднински отношения, които са на приятелска основа или обратното-зависи и от комисионната, а и една добра дума какви планини повдига, а и защо с лошо като може и с пари ... ах И още си жив! Следващото ниво на играта...
  • Благодаря за коментара и оценката,Елка!
    У нас протестите, както и изборите са грантове, т.е.щом плащат:ще викаме, ще избираме поръчково.
    Благодаря за коментара и прозрението(презрението),Румяна!
  • Чак сега разбрах защо стадиона във Варна се бави с години! Зачекна темата, браво Стойчо! Поздравления
  • У нас цари поговорката - Гарван гарвану око не вади! Много точна оценка, Стойчо! Ама и къде са протестите?
  • Благодаря за коментара и оценката, Младен!
    Благодаря за оценката, МиГ-31!
  • Китай не е за българи. Това е главният извод от това миниесе.
    Поздравление, Стойчо!
  • Благодаря за коментара,Акеми!
    Не че нещо и сега сме прокопсали,но все пак животът е достатъчно осмислен има ли в пустинята оазис!Пардон,ако ни наказваха по Шериата на Арабския свят,колко ли ще останем с по една ръка?!🤔
  • Ако станете като тях, тогава за рекордно време няма да ви останат политици, Стойчо.
  • Благодаря за коментарите и оценките!
    Тоти,това е само виртуална реалност.
    ДРР (Smooth) В сънищата посоките са нереални проекции.
    Миночка, а може би, това ни прави уникални?!
  • Хубав и точен анализ си направил, Стойчо! Нашето никъде го няма!
  • Отдавна е минало времето на спазването на законите...
    Ние сме по-скоро като в дивия запад.
  • Убийствено!
    Само се питам, ако китайците прочетат нашите закони,
    дали няма да си помислят същото.
    Защото в хартията не е като в живота.
    Поздрави! Успех!
Предложения
: ??:??