20.10.2019 г., 8:06 ч.

О, миг изгубен - повтори се 

  Есета » Ученически, Социални, Философски, Граждански
1661 1 13
1 мин за четене

Колко смешно е да казваш “независим” ... и още

По-смешно е да го доказваш ...

Всеки е зависим от нещо или от някого... свободни няма, така както и праведни няма...

Особено пък жени ...

Да счупиш една жена, защото искаш принц с глава на принцеса не е грях... то е грозно престъпление .... чудовищен егоизъм и атрофия на човешкото...

Да мачкаш нежно и всекидневно една жена е друга музика ... в един момент хартията ще попадне в коша ... смазана и утъпкана като боклук минал през сито... и тогава ще имаш принцеса с глава на принц... 

колко грозно е това мъжко изкуство , разбунило естеството на природата и покварило красивата й същност...

Кому е нужно тази убийствена  битка? На егото разбира се ... на уж биологическия подбор, който хилядолетия не е случван, но който изкарва пари чудесно...

 

Всъщност да обичаш и да бъдеш обичан няма ... това е една проекция на душевния зов на всеки един  от нас. Но тя в толкова невъзможна, колкото е възможно да останеш на нулевия Меридиан в Гринуич ....

 

В живота има етапи и манипулатори... вторите си мислят, че определят правилата 

... но законите човешки са изначално зададени и място за експерименти и искания няма...просто всичко се развива в проекции и естествената реалност не съществува ... благодарение на маргиналната сила на ума ...

 

И когато иде време да решиш - и си станал с единия крак вляво , с другия - вдясно ... виждаш безмислието на човешките щения ... и вдигаш тост от Пелин за невинните души , наречени нашето бъде ще.

© ДМ Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дай на fri end( разбирай “безплатен край “) възможност и гледай на какво е способен. Благодаря за коментара . Стойностен е !
  • dadda (ДМ) Трагедия... Жалко е че си мислиш, че можеш да пишеш поезия и проза. И е жалко подобни текстове да бъдат на едно място със стойностни такива писани от други хора които заслужават висока оценка и признание.
  • Единият крак в ляво, другия, в дясно, а истината... е някъде по средата 😋
    Нищо не разбрах, но пък ще завърша с усмивка :"
  • От хора които са копи и пейст , акъл, Нейков не искам !
  • И още нещо, когато ревеш за хора, чиито връзки "които се поддържат единствено посредством лепилото на пощенските марки... ", и прочие от този род, няма да е лошо също да си поплачеш и за онези които заряза, изостави, обиди, излъга и каквото още се сетиш, а ти бяха близки... Огледай се, останаха ли ти изобщо някакви приятели или в качествотото си на "най-правата" и "най-великата" в твоя собствен свят явно ще си само и единственно самодостатъчна!
  • Благодаря за мнението, Нейков. И за оценката . Приключих с търсенията. Сега намиранията го връщам.
  • Изключително слабо произведение Даниелке, а можеш много повече! За всичко което ти се случва в този живот си само и единствено отговорна ти! И ако продължаваш в същия дух с всичкия този негативизъм, откровенна омраза и цинизъм към всичко и всички, скоро няма да намериш сродната душа за която рониш крокодилски сълзи.
  • Да го кажа аз, че най-умея да дразня тези, които държат да им се чуе думата: скоро няма и да те четат. Но ти си знаеш защо и за кого пишеш. И дали въобще желаеш някой да те чете.

    Това беше към автора на този объркан текст.

    ...успех, в каквото и да е. Това вече е позитивно мнение.
  • Благодаря ви за позитивните коментари ... Страхотно настроение създават . Щом не ви харесва - не четете...
    За останалите - благодаря ви , че сте срещнали едно друго мнение .
  • "Да счупиш една жена, защото искаш принц с глава на принцеса не е грях... то е грозно престъпление .... чудовищен егоизъм и атрофия на човешкото..."

    Защо всеки, който реши да си излее гнева, депресията и цинизма, прибягва до "есе" в мрежата? Есето е формат за разсъждения, а не за клинични излияния!

    Нищо не разбрах, и си довършвай мислите, тези многоточия се ползват по предназначение!
    Ти не беше ли авторката на приказката за гъзЪ?
  • Разочарованието води до болезнен реализъм, който рискува да премине в мизантропия!
    Няма романтично настроение, липсва енергия за промяна...
    Ами това си е един бункер в който изолацията е сигурно средство, като приказката за оня щраус,скрил главата си в пясъка!
    Съжалявам за суровата оценка,но от суров материал обувки не се правят...
  • Доста разочарования...
    И аз не вярвам в невъзможното.
    Сещам се за една мисъл на Дарий 1, персийски шах: “Докато държа меч в ръката си, никой не е над мен”. После, като паднеш, идват хиените, да те разкъсат. Но дотогава...е живот, и в него всичко е възможно.
  • "Всъщност да обичаш и да бъдеш обичан" ...има, но аз по принцип не вярвам в невъзможните неща. Интересни разсъждения.
Предложения
: ??:??