19.12.2008 г., 22:20 ч.

Обичам 

  Есета » Лични
2828 1 4
1 мин за четене
Обичам. Обичам толкова много неща.
Обичам миризмата на кафе рано сутрин, когато още не мога да отлепя клепачи. Обичам кристалните капчици, спускащи се по листата на дърветата и цветята. Обичам тишината, която те обгръща, когато си сам вкъщи. Обичам аромата на новата книга. Обичам прашинките, които блестят във въздуха, когато прозорецът е открехнат. Обичам детските рисунки с къщички и хора. Обичам лекия хладен полъх на вятъра по време на горещото лято. Обичам песъчинките на морския бряг, които се процеждат между пръстите. Обичам найлоновите опаковки с мехурчета. Обичам батутите в ранните пролетни утрини. Обичам смеха, когато няма нищо смешно. Обичам облаците,които приличат на четка за рисуване. Обичам и тези, които са пухкави като памук. Обичам гланцираната хладна повърхност на клавишите на пианото. Обичам ситните черни ноти, опияняващи ни в елегантна музика. Обичам звездите, малки светли точици на фона на мастиленото небе. Обичам подострени моливи и току-що купени гуми. Обичам аромата на кожените обувки. Обичам тъмни тениски и светли дънки. Обичам усмивката на всеки, оригиналността й. Обичам очите. Обичам да ги гледам как отразяват светлината. Обичам тънкия зимен лед, както и не толкова тънкия. Обичам заскрежени ели и борове. Обичам отблясъка на лъснатото сребро. Обичам кривите огледала. Обичам пътуващи лунапаркове и циркове. Обичам комедии и ужаси. Обичам да правя неща, които никой не очаква от мен. Обичам белия и черния мрамор. Обичам черната коприна.  Обичам студени планински ручеи. Обичам прахта по селските пътища. Обичам звука от цигулка. Обичам небоядисаните пейки в парка. Обичам унижението на заслужилите го. Обичам тихия бриз. Обичам фойерверки - от златистите. Обичам жилките по листата на растенията. Обичам новите хавлии и чаршафи. Обичам звънкия смях. Обичам шегите и каламбурите. Обичам мечтите, а неосъществимите най-много. Обичам, когато ми казват "Заповядай" и "Благодаря". Обичам стремежа към знание. Обичам семпли линии. Обичам да виждам щастие в детските очи. Обичам асоциациите. Обичам криворазбраните идеали. Обичам пътя и завоите. Обичам самотните недели. Обичам красотата във всеки детайл.
А, да. Обичам и желирани мечета. От големите пакети.

© Хрис Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз пък обичам да няма ток, навън да вали сняг и да е тъмно,а печката с дървата да топли и да бумти приспивно....
    Мммммм... Мечтание!
    Обичам да си чета стиховете, които съм събирал от толкова време заедно с някой, който си струва.
    Ама не си струва...
  • Обичам,когато някой обича толкова неща
  • Благородно ти завиждам.
    Аз напоследък "не обичам".
  • Уау, аз обичам мелба, но твоето есе е за предпочитане пред нея
Предложения
: ??:??