1.06.2014 г., 21:55 ч.

Осъден на живот 

  Есета » Лични
1382 1 4
4 мин за четене

 Осъден на живот


 Модерен свят.

 Курви и ебачи!

 Перпендикулярно на небето стоят само хората.

 Колко тъжно, че трябва да превъзмогваме исканията си.

 Няма кой.

 Всеки път сам попълвам липсите си.

 В търсене на топлина, пробивайки сивотата, уморено слънце копнее за допира на нежна кожа.

 Фалстарт!

 Небето, родило толкова много звезди, повръща бездушна луна в самотата на вечерния здрач.

 Саркастично, тежко, без капка съчувствие дъждът зачука земята.

 Добре че Пастьор не ми е съквартирант, защото щеше да изпадне в потрес, като разбере, че философският капацитет не мърда и на милиметър, независимо от броя на изпитите бутилки.

 Задкулисно далече оркестърът се опитва да настигне живота и свири накъсано.

 Не се опитвай, не можеш да надбягаш мисълта ми!

 От телефон 112 не могат да помогнат, тъй като те спасяват обвивки, а не души.

 Тясна специализация!

 Зачерквам мажоритарно бюлетина с отминали бъдеща...

 Ниски и глухи отеквания.

 Отгоре Зевс отново замеря с истини...

 Не обещавай щастие, складирано в клетката на собствените си разбирания.

 Също като стара, избеляла пътна маркировка, житейската линия на дланите ми се е изтъркала от опипването на хиляди стени.

 Отливите станаха повече от приливите, водата съблече пясъка от сухите, напукани устни на земята и морето пресъхна...

 Фоново, музика – Армстронг: “Какъв прекрасен свят“...

 Усмихва ме!

 По прашния път вървя сам, перпендикулярно на небето – без да се обръщам. Защото така трябва!

 Осъден на живот!

 

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много интересен поглед
  • Отдавна се каня да го вкарам в любими...напомни ми с новото си произведение.Благодаря!
    Армстронг!!! и "Осъден на живот!" Убийствена композиция!
  • "Не обещавай щастие, складирано в клетката на собствените си разбирания. "
  • Страхотно е! Искрено благодаря за прочетеното. Мога да кажа само - продлжавай да пишеш.
Предложения
: ??:??