3.06.2008 г., 9:30 ч.

Отвъд видимото... 

  Есета » Философски
1839 1 3
3 мин за четене

Отвъд видимото...

Сега?

Да надникна - там горе, далече, далече, зад видимото...

 

Летя, летя... на бели крилати облачета и гледам... Светлината. Причудливите форми на Светлината! Чета мисли - мислите на Слънцето... и на Светлите хора...

Има любов за тези, които вярват в нейната сила!

Има живот за тези, които знаят, че той никога не завършва с една смърт!

Има съвършенство - плавно, постепенно и никак нелесно - за тези, които искат да се въздигнат! Но първо трябва да се научат да дават на другите - безвъзмездно, без задръжки! За тези, които познават страданието, защото са го изпитали и са се съхранили - все така чисти, не допуснали в себе си злоба, мъст, отчаяние.

Един свободен, вечно търсещ и развиващ се дух не може просто така да загуби, да предаде стремежа си!

Един светъл, търсещ съвършенство дух, трябва да се научи чрез битките да разчита философията на живота.

Един знаещ дух никога не заспива докрай! Той може да почувства откъде да прочете информацията, която ще му помогне да продължи нагоре по пътя на своето усъвършенстване.

Един благороден дух няма да спре дотам. Той ще пожелае още нещо - да разкаже на другите, да им покаже истинския път за тяхното възходящо развитие.

...

Има истини, които са написани в пространството и могат да бъдат видени от всеки. Но толкова малко са тези, които ги забелязват! Защото не искат. Защото са забравили да гледат с очите си - с онези скрити очи на познанието, които има всеки един.

Винаги има кой да ти каже някоя истина, която да отключи интереса ти към същината на този свят. Важното е да чуеш и да пожелаеш да отвориш сърцето си за тези познания.

Една огромна цветна енциклопедия е винаги отворена - енциклопедията на Сътворението, на живота - назад, сега и напред... Накъдето и да я отгърнеш, ще откриеш невероятни неща! История, която няма начало и край. Истини, истини... актуални, повтарящи се истини...

Светлината е свещено начало, преминаващо по целия път и през всички посоки!

Любовта е зародишът на Светлината!

Няма тъмна любов! Тъмнината е измама, тя няма нищо общо с любовта. Който обича истински, той свети и от него се разливат вълшебни лъчи. А тъмнината поглъща. Ако някой иска да ви погълне, това не е любов. Пазете се от такъв човек! Любовта е щедра. Тя раздава, без да изисква. Любовта е разливането на Светлината... Обичайте се, облени в лъчи!

 

Има толкова истини, написани в пространството!

За всеки, който има очи...

© Калина Томова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??