5.10.2016 г., 7:40 ч.

Паразитите на планетата Земя 

  Есета » Философски
4295 5 6
9 мин за четене

ПАРАЗИТИТЕ НА ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ

 

   От медицинска гледна точка във всеки един организъм съществуват паразити. По своята същност, паразитите нямат за цел да унищожат човешкият организъм. Тяхната цел е да си съществуват тихо и спокойно, като замаскират своето съществуване. Човек пълен с много разновидности паразити започва да се чувства зле, особено когато се пренаселят в организма определен вид. Сполетяват го редица болести и ако не се обезпаразити и промени начинът си на живот, бавно но сигурно напуска този свят след дълги мъки. Включвайки редица операции и пиене на шепа хапчета.

    Всеки паразит има определена честота на вибрация и влияе на честотата на вибриране на нашите клетки. При засилване на определена паразитна вибрация, клетките ни снижават защитата си, поради вмешателство в честотата им.

    Ако погледнем организмът на планетата ни като един човешки организъм, който вибрира с определена честота, а животните и хората като паразитни същества населяващи този организъм, ще забележим че равновесието коренно е нарушено.

    Животните имат своя вибрация на излъчване, като за всеки вид е строго определена. Някой видове населяващи Земята, не само намаляха, но дори изчезнаха. За сметка на тях обаче популацията на хората се увеличи многократно. Случи се това, което не бива да се допуска в един човешки организъм.- Пренаселване на определен вид паразит.

    Гъбичките, като паразити съществуват в човешкият организъм, но те разлагат мъртвите клетки и спомагат на организмът да се очисти от тях. Когато обаче се пренаселят създавайки колонии, организмът ни заболява от рак. Особено ако това е от вида Кандида албиканс.

    По подобен начин, човешката дейност е била полезна за планетата, до определен етап на популация на населението. Сега обаче достигайки осем милиарда население нещата са други. Ние сме тумор за планетата Земя! Популацията е огромна и една голяма част от населението паразитира за сметка на една малка част.

   

    Подвластни на Закона на материалният свят, хората искат да бъдат богати. Всички се впуснаха да задоволяват своите центрове на удоволствие. Строителство на нови къщи и курортни комплекси, за всеки член на семейството автомобил, мотоциклети, таблети, компютри и модерни телефони. Супер обзавеждания и отопление с дървесни продукти. Модерно обзавеждане и постоянната му подмяна. Това доведе до огромно замърсяване на планетата. Купища от отпадъци и нефтени продукти с разлагане стотици години. Така както хелментите пускат своите токсини в организмът ни така и ние пускаме своите в организмът на планетата Земя.

    Голяма част от хората на Земята ядат, пият, пушат, плюят и си бъркат в носа. Мързи ги да се образоват и живеят от социални помощи. Като нямат какво да правят- правят деца. Лошото е че в голяма част от държавите по света се спонсорира раждаемостта. Едни вредни паразити раждат още по вече паразити. Не пазят природата и не им пука за земята. Друга част от паразитите пък стават политици. Голяма час от тях правят измами и говорят лъжи. През живота си едно дърво не са посадили, но разрешават изсичането на цели горски масиви. Това са вредни паразити от висшия ешелон на планетата ни.

    Когато нещата не вървят се оправдават с нисшия ешелон паразити.

    Полезните паразити са трудолюбивите хора, които обичат планетата Земя. Тези които обичат животните, растенията и естествените храни. Те не замърсяват, а чистят природата. Борят се за чиста планета и запазване на видовете животни, дори с цената на живота си.

    Дошло е време планетата Земя да се обезпаразити от безполезните паразити.

    Как обаче това да стане?

   Преди да отговоря на този въпрос ще засегна една от теориите на конспирацията.

   Ако вземете един долар. На него има паричен знак изрисувана пирамида, срязана на две във върхът си. В разрезът се намира “Всевиждащото око”.

   Този изрисуван паричен знак не е случаен. Доларите са световна валута. Защитени са в днешно време с петролно покритие, а не със злато. Петролът измести златото. Доларите се печатат от държавният валутен резерв на САЩ, а пък той е със статут на частна фирма. Тази частна фирма е система от международни корпорации. Контролира се от 17 световно известни фамилии. Това е върхът на пирамидата в паричния знак. Под тях са други 250 световно известни фамилии и това е „всевиждащото око”. Тези 250 фамилии виждат и знаят всичко какво става в света. Богатеят и действат според това каквото решат първите 17 фамилии. В основата на пирамидата обаче стоят паразитите. Онези близо осем милиарда. Някой от тях творят, а друга голяма част са безполезни. Безполезни паразити, които замърсяват планетата Земя. Всички те се нуждаят от храна и облекло, домове и автомобили. Ръководните фамилии знаят това и са взели решение за обезпаразитяване на планетата. Говори се за един милиард максимално население на планетата.

     Мероприятията им за обезпаразитяване включват:

  1. Чрез постоянни военни конфликти в различни части на света. Продавайки оръжие и на двете воюващи страни, подкрепяйки ги финансово и логистично.
  2. Чрез създаване на храни, които да тровят населението и ограничат възрастта на живот.
  3. Създавайки ваксини и лекарства с които да сриват имунитета и тровят организма до края на живота.
  4. Създаване на генно-модифицирани сортове култури, които да подменят в целият свят естествените сортове. Когато това стане МОНСАНТО спира продажбата на семена като монополист и целият свят изпада в ГЛАДНА КРИЗА. Този ден предстои. Отделно генно-модифицираните храни не се разпознават и клетките на организма гладуват. Това води до натрупване на мазнини. Реакция на организма в очакване на още по голям глад. Свръх теглото води до болести и непълноценен живот.
  5. Разпръскване във въздуха на микроелементи чрез авиация, които да унищожават естествените сортове а запазват генно-модифицираните. Разпръскване на болестни аерозоли.
  6. Смесване на населението на земята чрез преселение поради военни конфликти и безработица, емигранти и бежанци.Създаване на МУЛТИКУЛТУРАЛИЗМА. Премахване на националните герои и преиначаване историята на държавите.
  7. Създаване и пот държане на тероризмът. Живеене в страх, омраза и ненавист.

                     СВЕТЪТ МОЖЕ ДА СЕ ОБЕЗПАРАЗИТИ ПО ДВА НАЧИНА:

   а/ Първи начин. – „Нов световен ред” – контролиран от господстващите 17 фамилии използващи гореспоменатите методи.

   Тук се предвижда светът да се управлява от един диктатор, а населението да е чипирано и всичко да се следи и контролира чрез висши технологии. Хората ще живеят и работят в градове на бъдещето. Раждаемостта ще е под контрол. Паразитиращите хора, като алкохолици и наркомани ще бъдат премахвани изцяло. Пълен контрол на всякъде и във всичко.

  б/ Втори начин.- Чрез общото събрание на обединените нации.  Създаване задължителни три закона за всяка държава.

         1/ Първи закон.- Максимална раждаемост на семейство –две деца. Излишните деца се осиновяват от бездетни семейства, а нарушилите закона остават без социални права.

         2/ Втори закон.- Във всяка държава да се създаде комисия за обезпаразитяване на обществото от вредните паразити. Такива са всички онези, които вредят на обществото в свой интерес като:

  • политици и държавни служители, лъгали, мамили и грабили в свой интерес.
  • Наркомани, алкохолици и лентяи.
  • Престъпници с умишлени и някой неумишлени престъпления.

     Всичките тези хора ще се изпращат в трудови лагери до края на живота си. Няма да имат право да създават семейство.

             3/ Трети закон. – Въвеждане на четири часов работен ден и четири дневна работна седмица. Задължително спортуване и покриване на възрастови нормативи всеки ден по един час.

     Не изпълняващи третият закон ще се изпращат в трудов лагер и отнемане социалните права за определен период от време.

     Комисиите за обезпаразитяване на обществото ще се избират пряко от народа.

     Политическите партии ще се забранят и изборът на държавни ръководители ще е на професионална основа.

     Като се замисля….. и аз самият съм паразит както всички останали, но винаги съм се стремил към полезните паразити. По принцип всички ние сме паразити върху майката ЗЕМЯ, но важното е да се стремим да сме от полезните паразити. Законът на материалният свят ни е направил жадни за материални блага и власт. Това е „сатаната”. Ето защо тровим земята. Тя самата е жив организъм вибриращ с определена честота. Другите извънземни цивилизации ни наблюдават, но не искат пряк контакт с нас докато творецът не им разреши. Той очаква ние да се усъвършенстваме духовно и отхвърлим действието на материалният закон.

     Ще се случи, когато овладеем анти-гравитационната система, безплатното ползване на ефирна енергия и телепортацията. Това не е фантастика, а бъдеща реалност. Паричната ценностна система ще се премахне, а трудът ще се отчита виртуално чрез висша технология. Това обаче не е изгодно за държавният валутен резерв на САЩ, който печата доларите. Те държат в момента международната банка и света. Всяка една от тези властващи фамилии са си изградили раят тук на Земята. Те в никакъв случай няма да отстъпят мястото си на други по амбициозни фамилии. В момента се води битка за подмяна на вота във върхът на пирамидата. Идват нови възходящи фамилии, които казват „Искаме и ние да властваме”.

             Власт имащите фамилии са си прави. – Планетата Земя трябва да се обезпаразити. Прави са и че един диктатор с екип от съветници трябва да управлява Земята. Трябва да има ред и дисциплина. – Всеки да се труди за възхода на цивилизацията ни. Вредните паразити също, само че в трудови лагери без социални права. Коя фамилия ще управлява света и дали чрез диктатор или председател избран от ООН е без значение. Важното е майката планета да се изчисти от замърсяванията на паразитите. Пътят е – Създаване на единно духовно учение, не подвластно на Материалният закон. Не го ли направим – при дванадесет милиарда население на планетата краят е неизбежен. Това ще стане най късно след 40 години.

       Дами и господа, не ми се гневете на моите анализи! Просто искам да си отворите очите и прогледнете.

     Що се отнася до извънземните цивилизации, друга причина за да не създават пряк открит контакт с нас, а го правят тайно и от своите е:  Страхуват се да не прехванат зараза от нашият „Закон на материалният свят” и да ги върнем в „паразитната ера”.

      За България какво мога да кажа:

      От 1989г. до ден днешен, висши наши вредни паразити създадоха супер паразитно общество с измислена правова система. Генерираща корупция и престъпност. В момента България се обезпаразитява, като голяма част от полезните паразити емигрираха в чужбина, а други измряха в стреса. За жалост правовата система на България създаде престъпно мислещи паразити и управлявани до сега от вредни висши паразити. Така или иначе обезпаразитяването на България тече с пълна пара и най бързо от другите европейски държави. Обезлюдиха се цели села и градове. Обезлюдиха се цели райони на страната ни. Вече нямаме тежка промишленост и природата се съвзема след фалита и погрома на голям брой предприятия. Все още има доста нисши и висши безполезни паразити, които замърсяват многократно държавата в сравнение другите европейски народи. Рано или късно и те ще умрат. Просто природен закон.

     Господ ни е сътворил не съвършени и иска от нас да се усъвършенстваме духовно. Единственият път е премахване на Материалният закон – „Ненаситност на човешката душа към материални блага и власт”. Христос ни е даден като не подвластен на този закон. Това е съвършенството към което трябва да се стремим. От нас зависи утрешният ден!

       Бог да благослови България и нейният възлюбен народ!

 

     03.10. 2016г.                              ИЛИЯ ИЛИЕВ – ГОРНА ОРЯХОВИЦА

   

 

© Илия Илиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Строго секретна информация, ама е навсякъде около нас.
  • Благодаря за информацията. Но и аз съм запознат по темата. Точно сега пиша нещо вдъхновено от тези теории за конспирации :0))
  • Ха.ха..ха... Севдалине, аз лично няма да правя лагери. Ще ги направят някои хора след като ни чипират. Матрицата им работи добре и затяга обръча.
    Що се отнася от къде тегля информация? Тя е на всякъде в ефира. В yuotube имаше доста клипове, но голяма част от тях изчезнаха от сайта. Професор Ст. Стаменов уфолога е също в час по тези въпроси. Така че Георги, който търси намира информация.
  • Аз като обикновен паразит пияница доброволно тръгвам към трудовите колонии. Трудът ще ви направи свободни. Всъщност къде ще правиш новите каторги и концлагери?
  • Като един средностатичен паразит искам да попитам откъде разполагате с цялата налична информация? Та дори решенията взети отгоре...
    Все пак тази информация би трябвало да е свръхсекретна!
    Или греша?
    Благодаря предварително за отговора.
  • За жалост,България не е в списъка на оцеляващите нации. Пренаситени сме с вредни паразити. Злоба,ненавист и омраза тлее в сърцата на 95% от нацията. За такива хора, не си струва да водя битки по вече.Уморих се! Не мога да отворя на слепока очите, защото всеки сам взема своите решения и вярва в това, което иска.
Предложения
: ??:??