Живеем в странен свят.
На някой от вас прави ли му впечатление поредното сгазено куче? Не знам защо, но на мен ми прави голямо впечатление. На хората им е в природата да се самоизбиват, но да намесваш и кучетата вече е обяевна война с природата. Звучи тъпо, но единственото характерно нещо за хората е да си пъхат носа там, където не им е работата.
Някога случвало ли ви се е да се замислите, ако пред вас беше бутона за изстрелване на 5 атомни бомби, като тези от Хирошима (това е достатъчно да изличи цивилизацията), дали бихте го натиснали. Аз си мисля, че бих. Тежко бреме е да убиеш цивилизацията, но - всяко зло за добро. Оставете иракчаните и останалите, вярващи в корана, това е най-малкото зло. Манипулацията в днешно време е най-лошото. На някой от вас да му се е случвало да се депресира на Коледа или на св. Валентин? Днес бизнеса, а не прогреса, е това, което движи света... жалко - уж се водим за развито общество. Тежък мироглед, но нека бъдем реалисти, това е истината. Немаш кинти - не си човек.
Интелиген ли си, мислиш ли - обречен си на самота, рядък екземпляр си. Днес е важно да слизаш от конвейра, а не индивидуализма. Странно мислене, но явно трябва да се приеме... е пък няма! Защо да се съгласяваш с глупаци, не си заслужава. Бъди себе си, be cool.
И когато видите поредното бездомно куче, се замислете, че това е последица от човешка постъпка. Първо сме ги опитомили, а сега като не ни изнася, ги зарязваме на улицата. Липса на всякаква отговорност.
Замислете се, дали има едно добро нещо, което да сме донесли на света, подчертавам, света(общия, не нашия)?
А сега бихте ли натиснали бутона??
© Иван Всички права запазени