3.02.2021 г., 7:15 ч.

Платонично 

  Есета » Любовни, Лични
1241 1 8

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Гледам те и се чудя - " Как Господ е успял да създаде жена, която да възбужда Дяволски копнежи у мен?". Опитвам да устоя,но в съзнанието ми започват да се въртят мисли....

 "И какво, като си божествено красива, дяволски секси и всичко у мен жадува за теб? Устните ми са готови да те запалят от желание; ще прокарам пръсти през кафявите ти коси, ще хвана кичур и ще те дръпна с такава агресивна страст, че ще свършиш още с дъха ми по теб. Бавно и силно ще хапя горната ти устна, за да те вкуся. Ще спра и ще стоя на милиметър от теб. Да тръпнеш в очакване, да се губиш и намираш в очите ми. Да виждаш колко те искам и да те е страх да ме поискаш. Ще се чудиш кой е на ход,а сърцето ти няма да изпомпва кръв, а необуздана страст.  Няма да знаеш на кой свят си от възбуда. После ще те целувам и бавно ще свалям всяка дреха от теб. Нека остане само аромата на секс. Нека си гола пред мен,изгаряща в неистова ауфория, в неясни мисли и влажен поглед като на млада сърна. После ли? После ще ми се отдадеш изцяло-няма да знаеш какво ми даваш, но аз ще вземам всичко от теб - обърканите ти мисли, затаения ти дъх, влажния поглед. Ще сливам телата ни в едно, а после ще ги разделям, докато не изцедя и последната капка енергия от изпепеления ти организъм. Накрая ще се гушнеш в мен и ще заспиш. Сигурен съм, че ще сънуваш случилото се преди малко. 
Този фонтан на страстта, който изригна от едновременните ни оргазми и миризмата на хормони  се заби в съзнанието ти като най-интимното преживяване, което няма да разкажеш на никого. Момент, за който, ще си и спомняш и никой след мен няма да изтрие. Никога."
-Здравей.
-Здравей.
-Искаш ли да бъда ангелът и демонът в живота ти?

© Георги Георгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • За да ти е другарче, трябва да знае какво харесваш и, след като е твоето другарче, и на него му харесва. Много е важно в любовта страстта между половинките да не се изчерпва, да не загасва. А ако се полагат усилия и другарчетата не стават мързеливи, да расте още повече.

    Няма проблеми, че не помниш, Ивайло. Благодаря.
  • Ако имаш предвид мен, не. Разбира се, че на 'ти'.
    А и хора, които обсъждат любовен акт, говорейки си на 'вие', почти до никъде не стигат
  • Колкото повече изненади - толкова по-добре! Разбира се, пак стигаме до предпочитания, но съм абсолютно съгласен с теб /нали няма проблем да си говорим на "ти"?/ .
  • Имах предвид приятна изненада. Такава, че да забрави какво й е мислил допреди секунда
  • Благодаря за коментарите. Сексуалното напрежение е в съзнанието на мъжа, всичко се случва там. Чисто мъжки помисли за страстно преживяване с жената, отговаряща на вкуса му.

    P.S. Не знаех, че има написан подобен текст от млада жена. Бих искал да го прочета, ако някой помни чий е.
  • Хареса ми. Усеща се градация на напрежението и очакване, поне за мен.
  • Защо есе?
    Хубава интимност.
    Не се кани какво ще й направиш. Възможно е да те изненада така, че ти да не посмееш да разказваш после
  • Копнежът си беше най-нормален, човешки. Не видях нищо дяволско.
Предложения
: ??:??