20.09.2013 г., 21:27 ч.

Понятието РОД – същност и значение 

  Есета
1471 0 0
2 мин за четене

Понятието РОД – същност и значение

 

РОД от една страна, това е ЗЕМНИЯ род на човека – всички предци по права линия, както и поколенията след нас; тук са и братята, братовчедите и другите паралелни линии на хората с КРЪВНО родство… От друга страна РОД това е името на бог Род – богът Създател и Творец от първоначалната /ВЕДИЧЕСКАТА/ култура на бялата раса – белите човеци, които са дошли преди милиони години на Земята от съзвездието Стожар, според данни на руския автор Георгий Сидоров… Род – Създателя и другия висш бог, Твореца – СВАРОГ…

 

Искам в това кратко есе да обърна внимание на ВЪЗМОЖНОСТТА земното понятие род  да представлява за нас КРАСИВА градина – дом на нашето съзнание – възможност да отливаме от себе си ПОЛЗА за хората, на които искаме да помагаме; да помагаме защото в тази РОДОВА община живее нашето съзнание…

 

Земният Род това е вълшебния килим на ЕВОЛЮЦИЯТА – възможност да напредваме и да живеем… И така, в ЗЕМНАТА съвкупност от човеци, от души, които я формират се включват НЕ САМО роднините по кръв, но и ХОРА от нашия път – доказано приятели по дух и душа – в които вярваме, и на които можем да се ОПРЕМ… вярваме в тях… Да, да се опрем, но се ИЗИСКВА широта на виждането, НЕ-ДРЕБНАВОСТ, да се уважава свободата и особеностите на нашите приятели – да гледаме в този СМИСЪЛ на приятелите и роднините,  членове на нашата НЕЗРИМА община ТОЧНО както виждаме самите себе сиравни права, задължения и справедливо РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ на благата… благата в широкия смисъл…

 

Когато определим понятието Род, и го разберем, по един ЕСТЕСТВЕН и непринуден начин ще започнат да ИЗЛИЗАТ на нашия път членовете на РОДА – нашата община на съзнанието… Ще поемаме задължения, но и свободно ще се ОПИРАМЕ на помощтта на нашите ПРИЯТЕЛИ и братя от Рода; КОГАТО строим мисловни модели /в молитвите, в ритуалите – в природните подвизи и дела…/ няма да отдаваме вече ЕНЕРГИЯТА си на НЕЗРИМИТЕ и незнайни „всички“, а ще отливаме СИЛИ за Рода… Това е красиво и ВЕЧНО дело…

 

Щастието не може да бъде ОТДЕЛНО от красивата тъкан на РОДА – нашия по-голям дом на душата и духа…

 

Това беше по въпроса за Рода като ОБЩИНА, съвкупност от наши хора. Винаги трябва ОБАЧЕ да се имат пред вид и ЖИВИТЕ души на нашите предци – те без съмнение са членове на Рода – те именно са ПОТЕНЦИАЛНА натрупана сила, от която можем свободно да се ползваме… „Помогнете ПРЕДЦИ; помогни Роде…“  Род – земнен и небесен – небесния Род това е Създателя… И природата е нашия род – тя е съпътстващ МОГЪЩ помощник; затова се нарича ПРИ- РОДА: това, което съпътства Рода…

 

Лесничея                                                       20.09.2013г.

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??