20.06.2005 г., 23:33 ч.

Поверително от алеята на глупците 

  Есета
1565 0 7
Нима за толкова време не го разбра - всичко е игра. Не можеш ли да свикнеш още - или манипулираш, или биваш манипулиран. А мина толкова време...
Аз не мога да бъда това, което съм, ако искам да бъда нещо друго, защото прекалено съм свикнала да получавам каквото искам. И не мога да спра да задавам въпроси, дори да получавам само мълчание. Защото в мълчанието ти се крие истината, а думите ти са просто спазване на правилата.
Защо по презумпция принцът обича принцесата? Ако не я обича нима не е нейният принц? А ако тя не го обича, дали не е неговата принцеса? Защото всъщност какво търсим - качества или споделена любов? И какво намираме? Освен краставите жаби в приказките...
Аз не знам какво точно искам, затова не очаквам да го получа. Не знам къде отивам, затова не очаквам да стигна. Не знам кой обичам, но го обичам много. Не знам какво казвам, но го казвам добре...
И когато миналото и бъдещето са твърде далеч, а настоящето е прекалено кратък миг...нека забравя да манипулирам и се науча да бъда манипулирана...


© Мая Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, много ме зарадва коментара ти
  • Ей това е супер!!! Много Добро определено ми допада и знаеш ли и аз съм на този принцип от мн време хехех "незнам какво искам ... незнам какво казвам...Но го казвам както аз мисля " айде от мене 6
  • Такаммммм. Един по един. Първо-Плами, радвам се, че точно това ти е направило впечатление, и за мен това беше основния изводА за краставите жаби и принцовете - може би ако търсиш нещо прекалено много, пропускаш други важни неща. Както алхимикът вероятно е прочел, хората не виждат съкровища дори щом са пред очите им, защото хората не вярват в съкровищаПък и доколкото помня, преди срещата му със стария цар, момчето не е знаело точно къде отиваМанипулацията е доста често срещан фактор в човешките отношения Гоше, дори когато не го осъзнаваш. Иначе съм съгласна, че хармонията е важна. На есперадо мога само да кажа мерси
  • имаш 6 от мен
  • аз разбира се ще се изкажа като опозиция - относно манипулацията нещо не се съгласявам (но може би правя други аналогии ???)

    а и цитирам Не знам къде отивам, затова не очаквам да стигна.
    и с това не се съгласявам , защото мисля че преди да тръгнем за където и да било, трябва да знаем къде отиваме (тук от който и аспект да погледнем пак така си мисля)

    но да не ви манипулирам или пък вие мен , спирам дотук
  • Според мен "краставите жаби" са си крастави жаби откъдето и да ги помислиш.
    В човешките отношения важна е хармониата и разбирателството, пък кой кого манипулира, какво значение има тук някаква си гордост.
  • В есето ти открих много интересен съвет: "...нека забравя да манипулирам и се науча да бъда манипулирана", мерси за което. Наистина ме накара да се замисля. Едно въпросче: не мислиш ли, че в "краставите жаби" в реалния живот се крият едни от най-красивите и ценни "принцове"?
Предложения
: ??:??